Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Trakk ei visdomstann for 16 dager siden. Jeg er enda litt øm i nabotanna når jeg pusser tennene. Hvor lenge er det vanlig at det tar før det er normalt? Anonymous poster hash: 26774...6c9
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Jeg hadde også vondt i nabotanna, og tannlegen sa det var fordi det var flere tenner som endte opp i samme nerve nede i kjeven. Når en tann da er rykket opp og har skadet denne nerven litt kjennes det ut som smerten kommer fra nabotannen, men egentlig er det nerven selv om er vond. Tor et par-tre uker før det var helt fint igjen hos meg også. Anonymous poster hash: b70af...a73
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Jeg hadde også vondt i nabotanna, og tannlegen sa det var fordi det var flere tenner som endte opp i samme nerve nede i kjeven. Når en tann da er rykket opp og har skadet denne nerven litt kjennes det ut som smerten kommer fra nabotannen, men egentlig er det nerven selv om er vond. Tor et par-tre uker før det var helt fint igjen hos meg også. Anonymous poster hash: b70af...a73 Okei. Kjekt å vite. Da satser jeg på at jeg er kvitt det om ca ei uke 😊 HI Anonymous poster hash: 26774...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå