Gå til innhold

Trekking av visdomstann


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trakk ei visdomstann for 16 dager siden. Jeg er enda litt øm i nabotanna når jeg pusser tennene. Hvor lenge er det vanlig at det tar før det er normalt?

 

Anonymous poster hash: 26774...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også vondt i nabotanna, og tannlegen sa det var fordi det var flere tenner som endte opp i samme nerve nede i kjeven. Når en tann da er rykket opp og har skadet denne nerven litt kjennes det ut som smerten kommer fra nabotannen, men egentlig er det nerven selv om er vond.

 

Tor et par-tre uker før det var helt fint igjen hos meg også.



Anonymous poster hash: b70af...a73
Skrevet

 

Jeg hadde også vondt i nabotanna, og tannlegen sa det var fordi det var flere tenner som endte opp i samme nerve nede i kjeven. Når en tann da er rykket opp og har skadet denne nerven litt kjennes det ut som smerten kommer fra nabotannen, men egentlig er det nerven selv om er vond.

 

Tor et par-tre uker før det var helt fint igjen hos meg også.

 

Anonymous poster hash: b70af...a73

Okei. Kjekt å vite. Da satser jeg på at jeg er kvitt det om ca ei uke 😊 HI

 

Anonymous poster hash: 26774...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...