Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Tre ganske små barn, alle i skolealder. Utrolig vondt at de må gjennom dette. Jeg elsker mannen, men er ting som gjør at vi har slitt over flere år. Og når jeg ikke har det bra, sliter jeg med å skjule det. Iallfall lengden. Blir sur og grinete, noe som da går utover de rundt meg. Mannen blir sur fordi jeg er sur. Det at han faktisk er problemet er ikke nøye. Nå orker jeg ikke mer. Må få en ny start med barna. Føler bitterhet mot mannen som aldri vil hjelpe meg med å ordne opp i problemene. Alt kunne vert unngått, men nå har jeg kjempet i snart 8 år. Måtte bare blåse ut et sted. Anonymous poster hash: 4987c...99c
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Lykke til! Jeg håper det blir bedre for dere alle. Det er ikke greit for noen av dere når man har det sånn i et forhold. Anonymous poster hash: 14b0d...777
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Tvi tvi. Du får det bedre alene. Det koster enormt mye krefter å være i en konstant konflikt... Anonymous poster hash: d413b...583
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Tvi tvi. Du får det bedre alene. Det koster enormt mye krefter å være i en konstant konflikt... Anonymous poster hash: d413b...583 Det er sant. Føler meg fullstendig alene. Akkurat nå skule jeg ønske jeg kunne dratt dynen over hode og blitt der.. HI Anonymous poster hash: 4987c...99c
Superdolly Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Du har kjempet i åtte år, men du alene kan ikke fikse problemet/ problemene. Sender deg en stor klem, og ønsker deg lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 T Du har kjempet i åtte år, men du alene kan ikke fikse problemet/ problemene. Sender deg en stor klem, og ønsker deg lykke til. Tusen takk. Anonymous poster hash: 4987c...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå