Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Noen som har prøvd det? Vi har mine dine våre, men sønnen min og mannen går ikke så godt over ens. Vi som kjærester har det godt, men det er veldig betent at jeg føler jeg må mellom sønnen min og mannen hele tiden. Lurer da på om jeg skal foreslå at vi bor hver for oss men fortsatt er sammen, noen som har prøvd dette med felles barn? Hvordan løse dette på best måte? Anonymous poster hash: 5fcb3...a4d
MJ<3 Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Jeg tenker jo at det er mer naturlig at man er særboere dersom begge har barn fra tidligere. Iallefall lenge nok til at man er sikker på at alle går overens. Ser altfor mange som rusher inn i nye samboerskap og tenker at alt skal bli perfekt, men brenner seg kraftig og barna blir de skadelidende. Når det er sagt er det mannen sitt ansvar å få dette til å fungere, sønnen din har ikke valgt denne situasjonen, det er det du og mannen som har gjort. Dersom det ikke fungerer så flytt fra hverandre, ikke ødelegg barna pga egoistiske behov.
MJ<3 Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Ser nå at dere har felles barn også, da blir jo saken verre... ville i utgangspunktet ikke fått det når ståa var som den var, men nå er jo saken sånn. Da ville jeg fått mannen til psykolog jeg da. Han må forstå sitt ansvar her.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Funker fint å særbo med fellesbarn så lenge barna er små. De kan jo likevel ha mye kontakt med foreldre. Ikke noe i vrien for å besøke. Anonymous poster hash: bd3dc...cb4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Jeg tenker jo at det er mer naturlig at man er særboere dersom begge har barn fra tidligere. Iallefall lenge nok til at man er sikker på at alle går overens. Ser altfor mange som rusher inn i nye samboerskap og tenker at alt skal bli perfekt, men brenner seg kraftig og barna blir de skadelidende. Når det er sagt er det mannen sitt ansvar å få dette til å fungere, sønnen din har ikke valgt denne situasjonen, det er det du og mannen som har gjort. Dersom det ikke fungerer så flytt fra hverandre, ikke ødelegg barna pga egoistiske behov. Lett å si dette. Hva om sønnen oppfører seg dårlig og er frekk eller uspiselig. Skal en steforelder finne seg i hva det skal være? Dere må jo finne ut hvordan denne situasjonen kan bli bedre HI, og da må hele familien dra i samme retning. Anonymous poster hash: 309ba...ee1
MJ<3 Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 Lett å si dette. Hva om sønnen oppfører seg dårlig og er frekk eller uspiselig. Skal en steforelder finne seg i hva det skal være? Dere må jo finne ut hvordan denne situasjonen kan bli bedre HI, og da må hele familien dra i samme retning. Anonymous poster hash: 309ba...ee1 Fremdeles den voksne sitt ansvar å få det til å fungere ettersom valget om å flytte sammen er de voksne sitt. Får de det ikke til å fungere får de ta ansvar ved å flytte fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå