Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Er de "overmennesker"? Hvorfor/hvorfor ikke? 😊  Anonymous poster hash: f6ffc...fba
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Hvorfor tenke så mye om andres valg? Vi har alle ulike liv og forskjellige preferanser.  Anonymous poster hash: bff48...315
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Hvorfor tenke så mye om andres valg? Vi har alle ulike liv og forskjellige preferanser.  Anonymous poster hash: bff48...315 Det er klart, men det må jo være lov å reflektere litt 😉 HI  Anonymous poster hash: f6ffc...fba
LivetErEnLek Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 At de liker barn og trives når det er hektisk og ting skjer. Har selv fire barn.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Så mye rart man lurer på her inne. 😵  Anonymous poster hash: 0308e...e74
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 Tre barn tenker jeg er helt normalt. Fire barn tenker jeg heller at er mer imponerende 🙊 Har selv to barn. Håper på ett til om noen år.  Anonymous poster hash: d7ce4...c40
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #7 Skrevet 23. februar 2017 Så mye rart man lurer på her inne. 😵  Anonymous poster hash: 0308e...e74 Du trenger ikke kuppe tråden selv om du ikke likte den 😉 HI  Anonymous poster hash: f6ffc...fba
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #8 Skrevet 23. februar 2017 At de enten er glad i sex, dårlig på prevensjon eller glad i barn?  Anonymous poster hash: 6d5cb...607
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #9 Skrevet 23. februar 2017 Tenker det i hvert fall er imponerende når man ender opp som alenemor til mer enn to. Disse damene skulle hatt en hedersmedalje! I hvert fall de med eneomsorgen. Tenker ikke så mye om par som har tre+ barn, tenker de er ganske vanlige og at to voksne klarer det fint 😊 Akkurat som meg og min mann. Men Gud forby at jeg blir alene med de... det ville blitt tøft.  Anonymous poster hash: 46d3c...67b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #10 Skrevet 23. februar 2017 Generelt lavt utdannede mennesker. Anonymous poster hash: d651f...527
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #11 Skrevet 23. februar 2017  Generelt lavt utdannede mennesker.  Anonymous poster hash: d651f...527 Finnes det statistikk på dette? Alle jeg kjenner som har fem eller flere barn er leger, tannleger eller sivilingeniører. Kan selvfølgelig ha med omgangskrets å gjøre.  Anonymous poster hash: bff48...315
sotosmor Skrevet 23. februar 2017 #12 Skrevet 23. februar 2017  Generelt lavt utdannede mennesker.  Anonymous poster hash: d651f...527   De jeg kjenner med både 3,4 og 5 barn er topp utdannede mennesker og de er i jobb. Så det stemmer ikke alltid.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #13 Skrevet 23. februar 2017 Jeg tenker at de er energirike, liker å være "i farta", bør ha stødig økonomi og et godt samarbeid med partneren. Vi fikk 2 barn i siste delen av 30-årene og har definitivt nådd vår grense, vi nyter barna og det å være en familie men vi er også glade når ungene er i seng og vi kan koble av foran tv el. Vi samarbeider godt men mer en 2 barn ville veltet balansen - og økonomien.  Området vi bor i består kun av eneboliger og rekkehus og familier med stort sett stødig og god økonomi og mange har 3 barn og noen 4, så teorien om at de med tre barn er lavtlønnede stemmer ikke i mitt inntrykk!  Anonymous poster hash: 6685f...c5b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #14 Skrevet 23. februar 2017 Det er klart, men det må jo være lov å reflektere litt 😉 HI  Anonymous poster hash: f6ffc...fba Reflektere over andres antall barn? Det er noe jeg aldri har kommet på. Hvis de hadde 13, ikke 3, så ville jeg kanskje bli imponert...  Anonymous poster hash: decf4...973
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #15 Skrevet 23. februar 2017 Finnes det statistikk på dette? Alle jeg kjenner som har fem eller flere barn er leger, tannleger eller sivilingeniører. Kan selvfølgelig ha med omgangskrets å gjøre.  Anonymous poster hash: bff48...315 Nei, du observerer rett. Firebarnsfamilier er poppis på vestkanten.  Anonymous poster hash: decf4...973
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #16 Skrevet 23. februar 2017 Jeg tenker at de ønsker seg en stor familie. Og at det er fint  Anonymous poster hash: 605ce...c87
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #17 Skrevet 23. februar 2017 De jeg kjenner med både 3,4 og 5 barn er topp utdannede mennesker og de er i jobb. Så det stemmer ikke alltid. Enig! Jeg jobber på sykehus og veldig mange av legene har 3-5 barn. Men de har også au pair de fleste av de da. Så da skjønner jeg at de har tid til å jobbe så mye. Slipper å stresse med henting og levering sant middagslaging og husarbeid(vet at au pairer ikke skal brukes til husarbeid men min erfaring er at det blir de brukt til alikevel).  Anonymous poster hash: 7a9a3...119
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #18 Skrevet 23. februar 2017 Jeg tenker at de må ha mer energi enn meg Har bare ett barn å syns det holder akkurat nå. Altså sønnen min er lett å ha med å gjøre å elsker å sove til 9 om morgenen,så frister det ikke veldig med en baby som skriker halve natten og som vil ha mat hver time. Nyter å ha en "så stor" gutt som en 5 åring som jeg kan finne på gøye ting med,og som er selvstendig å klarer mye selv. Anonymous poster hash: 5272d...81d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #19 Skrevet 23. februar 2017  Jeg tenker at de må ha mer energi enn meg Har bare ett barn å syns det holder akkurat nå. Altså sønnen min er lett å ha med å gjøre å elsker å sove til 9 om morgenen,så frister det ikke veldig med en baby som skriker halve natten og som vil ha mat hver time. Nyter å ha en "så stor" gutt som en 5 åring som jeg kan finne på gøye ting med,og som er selvstendig å klarer mye selv.  Anonymous poster hash: 5272d...81d  tenker det samme som deg  jeg har en jente på 5 år og er strålende fornøyd med situasjonen    Anonymous poster hash: befcb...37d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #20 Skrevet 23. februar 2017 Da jeg hadde to barn,tenkte jeg om de som hadde mer enn to at de var heldig. Nå har jeg tre barn og jeg er glad for det. Du derimot høres ut som svigerinna mi som mener at mer enn to barn (som hun selv har),er uvillig igrunn. De folka som har mer enn to barn i min omgangskrets,er fine folk,har stabile forhold,hus i orden,de elsker å ha flere barn og det beste at de ikke stikker nesa i andres liv. De har ikke tid til det. Derfor liker jeg å omgås dem.  Anonymous poster hash: a64fd...4aa
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #21 Skrevet 23. februar 2017 At de er egoistiske til tusen. Det er 7 mrd mennesker her på jorden, to barn er nok!  Anonymous poster hash: 828e8...afd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #22 Skrevet 23. februar 2017 At de er egoistiske til tusen. Det er 7 mrd mennesker her på jorden, to barn er nok!  Anonymous poster hash: 828e8...afd Ha ha ha...nei. I så fall er ett barn nok. Flaks biologien vår fungerer ikke på ditt argument.  Anonymous poster hash: a64fd...4aa
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #23 Skrevet 23. februar 2017 Ha ha ha...nei. I så fall er ett barn nok. Flaks biologien vår fungerer ikke på ditt argument.  Anonymous poster hash: a64fd...4aa Ett er nok det også, men man få to uten å bidra til økningen.  Biologi er sjelden styrende for hvor mange barn man får.  Anonymous poster hash: 828e8...afd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #24 Skrevet 23. februar 2017 Da jeg hadde to barn,tenkte jeg om de som hadde mer enn to at de var heldig. Nå har jeg tre barn og jeg er glad for det. Du derimot høres ut som svigerinna mi som mener at mer enn to barn (som hun selv har),er uvillig igrunn. De folka som har mer enn to barn i min omgangskrets,er fine folk,har stabile forhold,hus i orden,de elsker å ha flere barn og det beste at de ikke stikker nesa i andres liv. De har ikke tid til det. Derfor liker jeg å omgås dem.  Anonymous poster hash: a64fd...4aa Å ikke stikke nesen i andres liv er en god egenskap flere hadde trengt. Jeg husker ei jeg jobbet med sa at naboene hadde tre barn og de slitne ut og hadde mørke ringer under øynene, derfor skulle hun stoppe på 2 barn 😛 HI  Anonymous poster hash: f6ffc...fba
sug lut Skrevet 23. februar 2017 #25 Skrevet 23. februar 2017 At de aller fleste burde latt være å få flere enn ett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå