Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Jeg har nettopp fått diagnose ADHD og det ligger i kortene at jeg skal begynne på medisin ( Ritalin ) Jeg er i midlertid til tider veldig plaget av angst og har generelt null energi. Derfor kjenner jeg at jeg er litt redd for å starte med medisin, for jeg har slettes ikke lyst til å bli "roligere" og få mer nerver, som jeg hører er en ganske vanlig bivirkning av disse medisinene. Jeg har kaos i hodet, men kroppen er sliten. Skulle helst ønske det hadde motsatt effekt.... Noen som kan berolige en stressa sjel? Anonymous poster hash: 07a4b...473
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Jeg har nettopp fått diagnose ADHD og det ligger i kortene at jeg skal begynne på medisin ( Ritalin ) Jeg er i midlertid til tider veldig plaget av angst og har generelt null energi. Derfor kjenner jeg at jeg er litt redd for å starte med medisin, for jeg har slettes ikke lyst til å bli "roligere" og få mer nerver, som jeg hører er en ganske vanlig bivirkning av disse medisinene. Jeg har kaos i hodet, men kroppen er sliten. Skulle helst ønske det hadde motsatt effekt.... Noen som kan berolige en stressa sjel? Anonymous poster hash: 07a4b...473 Det er vel bare å prøve å se. Funker det dårlilg slutter du? Anonymous poster hash: 2f1c6...c7a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Problemet med angstlidelser er at hvis man tar noe som trigger angsten så er man igang med en jævlig runddans. Brukte 10 år på å komme meg ut av en medisinsk trigga angst sist gang, og orker ikke å begynne på nytt. Anonymous poster hash: 07a4b...473
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 ADHD er slett ikke synonymt med oppstart av Ritalin! Du og legen må bli enige om medisinering er det riktige eller dere skal forsøke andre tiltak først. Anonymous poster hash: 975eb...de6
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Jeg fikk ikke tilbud om videre behandling, med mindre jeg sa ja til medisinering. Både kurs, samtaler osv, fordret at jeg var under medisinering. Anonymous poster hash: 07a4b...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå