Gå til innhold

Tenker du mye over hva du spiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer bare ikke la være å lage noe hvis jeg har veldig lyst på det eller stoppe å spise hvis jeg enda er sulten... veier 10 kg for mye☹️

Anonymous poster hash: df00a...04f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja. Ikke sånn egentlig. Kroppen styrer det litt selv. Jo mer jeg trener, jo mer spiser jeg sunt. Går det lengre tid mellom treningene , så spiser jeg mer usunt 🙊 Men har ikke for mange kg da.

Anonymous poster hash: 542d0...6f1

Skrevet

Ja, jeg må telle og tenke godt over hva jeg knekker inn i skråtten. Lukter jeg på ein sjokolade får jeg dei kaloriene som er i den og andre får gleden av den uten å æse.

Anonymous poster hash: 54e8b...2ec
Skrevet

Nei, det regulerer seg selv. Jeg har mest lyst på sunn mat, og kroppen sier fra når jeg trenger mat. Er normalvektig og har alltid vært det (med unntak av under og etter graviditet).

Skrevet

Nei, ikke mye. Trenger ikke lange tanken til å holde meg unna kaker og fett. Jeg spiser sunt og ofte nok. Får av og til cravings på kvelden eller når jeg er premenstruell. Spiser da en skive eller knekkebrød. Tenker ikke mye over det, gitt!

Er normalvektig og trener regelmessig.

Anonymous poster hash: 525dd...7aa

Skrevet

Jeg planlegger neste ukes måltider hver lørdag, og da tenker jeg grundig gjennom hva jeg skal handle. Ellers følger jeg bare planen.

Anonymous poster hash: e9d25...aa1

Skrevet

Har mest lyst på sunn mat, men på kveldene får jeg ofte lyst på noe søtt. Klarer å holde meg i skinnet stort sett.

Spiser når jeg er sulten, stopper når jeg nesten er mett. Normalvektig.

Anonymous poster hash: 4df16...90c

Skrevet

Ja, jeg er opptatt av hva jeg putter i meg, mest pga diverse inoleranser som gjør meg daudårlig om jeg får i meg feile matvarer. Jeg er også opptatt av å spise mat med næring, sunn mat og mat som "gjør det den skal", dvs metter lenge, har riktige næringsstoffer ol. Men, det betyr ikke at jeg ikke koser meg med sjokolade og snacks inni mellom, for all del. Like viktig som å spise sunt til hverdags, er det å kose seg i helger og til fest. Jeg trener jevnt og spiser sunt (mye nøtter, grove kornprodukter, magre meieriprodukter, frukt og grønnsaker og noen magre kjøttprodukter - er ikke så veldig glad i kjøtt) og i helgene koser jeg meg som sagt med salte nøtter, popcorn, masse sjokolade og av og til et par glass rødt :) Jeg er slank og i grunn på grensen til undervektig, men det er sånn jeg er ;)

Anonymous poster hash: b05ee...1c9
Skrevet

Nei.

Er tynn så spiser det jeg ønsker og hvor mye jeg ønsker.

Men tenker selvsagt mye over hvilke mat jeg gir til sønnen min.

Vekten hans er helt normal for alderen men vil jo at han skal spise sunt.

Anonymous poster hash: f30e3...aef

Skrevet

Nei, ikke annet enn at jeg er bevisst i den forstand at jeg bare putter innpå mat jeg har lyst på. Jeg kjedespiser ikke, og kan fint kose meg uten å måtte spise noe.

Skrevet

egentlig ikke,men spiser ganske sunt, vil ned i vekt

Skrevet

Ja. Jeg overtenker og har tenkte og hatt dårlig samvittighet for mat siden jeg var 10 år. Jeg er 15 kg for tung og har kjempet mot vekten hele livet, inntak og vektnedgang henger ikke på greip og det er demotiverende. Sist jeg slanket meg gikk jeg ned 10 kg på et halvt år ved hjelp av life sum, men med aktivitet og inntak medregnet burde jeg gått ned nesten det dobbelte. Jeg hadde et snittinntak på 1250 kcal over hele perioden. Det gjør at det er lite fristende å ta tak for å bli kvitt resten.

Anonymous poster hash: d0be5...f01
Skrevet

Ja, gått bed ca 20 kg og skal ikke på igjen så tenker bevisst på det.

Anonymous poster hash: 8e1b2...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...