Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Er så lei. Frekke folk. Hva har skjedd med samfunnet? Når ble det greit å være så frekk mot andre? Har du noen opplevelser som irriterer deg hvis du tenker på det?Jeg har noe som skjedde nylig. En kjøper (potensiell kjøper) ville at jeg skulle kjøre varen 30 minutter til henne, GRATIS... Hva f.en.. da ble jeg provosert. Varen ligger på finn til 1700-1800 kr. Jeg selger for 500... Anonymous poster hash: 13f8e...8a4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 En gang mente noen at jeg burde selge møblene for 70 % av den prisen jeg hadde satt. Pga jeg måtte jo skjønne at det var sommerferie og folk hadde lite penger 😂 Anonymous poster hash: 68b6f...16f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 En gang mente noen at jeg burde selge møblene for 70 % av den prisen jeg hadde satt. Pga jeg måtte jo skjønne at det var sommerferie og folk hadde lite penger Anonymous poster hash: 68b6f...16f Oisann.. jaja.. huff Anonymous poster hash: 13f8e...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå