Gå til innhold

Hva skjer hos VP?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei, det tviler jeg sterkt på. Hun gjør nok dette av egen maskin. Jeg tipper det har å gjøre med at hun føler hun trenger mer oppmerksomhet og flere klikk på bloggen. Det gjør man vel best ved å være unnvikende. Håper alt er bra med henne, men jeg er enige med de over her, at noe muligens skurrer...håper jeg tar feil. Anonymous poster hash: 4ba84...ab9

Jeg tror ikke det er for oppmerksomhet. Tror heller hun opplevde noe traumatisk og er i et slags sjokk.

 

Anonymous poster hash: 5ea62...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det går mot et brudd så tror jeg hun vil få masse sympati og støtte. Også fra kritikerne.

 

Anonymous poster hash: 5ea62...e51

Tviler på det. Som voksen trebarnsmamma er man nødt til å bruke hodet, og sette barna først. Man setter ikke barna først når man flytter inn ennå en mann. De har jo i følge bloggen vært gjennom to store brudd, og flyttet fire ganger på tre år. Barna er de eneste jeg synes synd på og har sympati for oppi dette sirkuset.

 

 

Anonymous poster hash: dee69...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er for oppmerksomhet. Tror heller hun opplevde noe traumatisk og er i et slags sjokk.

 

Anonymous poster hash: 5ea62...e51

Uff, jeg får jo ikke håpe det stemmer. Er ikke akkurat fast leser av bloggen, men følger jo litt med, men hun virker jo ikke særlig traumatisert i de siste innleggene hun har skrevet? Det eneste som er annerledes enn det pleier er jo fraværet av romantisk kliss om kjæresten og "verdens beste pappa" og at hun har fjernet navnet hans fra headingen/profilen på insta, men hun har jo lagt ut bilder på insta og i bloggen hvor hun omtaler han som kjæresten sin da, men på en mye mindre "klissete romantisk" måte enn tidligere (eller hvordan jeg skal forklare det). Hvis det hadde skjedd noe dramatisk og traumatisk ift ham, så hadde hun vel neppe lagt noe  slik i dete hele tatt, eller?

 

Anonymous poster hash: 4ba84...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg får jo ikke håpe det stemmer. Er ikke akkurat fast leser av bloggen, men følger jo litt med, men hun virker jo ikke særlig traumatisert i de siste innleggene hun har skrevet? Det eneste som er annerledes enn det pleier er jo fraværet av romantisk kliss om kjæresten og "verdens beste pappa" og at hun har fjernet navnet hans fra headingen/profilen på insta, men hun har jo lagt ut bilder på insta og i bloggen hvor hun omtaler han som kjæresten sin da, men på en mye mindre "klissete romantisk" måte enn tidligere (eller hvordan jeg skal forklare det). Hvis det hadde skjedd noe dramatisk og traumatisk ift ham, så hadde hun vel neppe lagt noe  slik i dete hele tatt, eller? Anonymous poster hash: 4ba84...ab9

Hun har minst tre IG-profiler. Den største er åpen. Der har hun slettet bilder fra bursdagsmiddagen med K. Hun har også slettet noen eldre bilder der.

Tenker meg det at om en dag eller to så er det enten slutt, eller de framstår som nyforelskede og lykkelige.

Håper hun har gode folk rundt seg som kan gi henne råd og støtte i den situasjonen jeg tror hun er i.

 

Anonymous poster hash: 5ea62...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har minst tre IG-profiler. Den største er åpen. Der har hun slettet bilder fra bursdagsmiddagen med K. Hun har også slettet noen eldre bilder der.

Tenker meg det at om en dag eller to så er det enten slutt, eller de framstår som nyforelskede og lykkelige.

Håper hun har gode folk rundt seg som kan gi henne råd og støtte i den situasjonen jeg tror hun er i.

 

Anonymous poster hash: 5ea62...e51

Med tanke på tidligere sirkus, tviler jeg dessverre sterkt på det.

 

Anonymous poster hash: 4ba84...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt blogginnlegg nå hvor hun skriver at hun er opptatt med å jobbe, "reise Norge rundt" i gratis interiørsamarbeid med butikker. 🤔

 

De har da vært hjemme, og hun har skrevet mye om at hun bare jobber med bloggen. Hva driver hun med?!

 

Anonymous poster hash: b12f9...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt blogginnlegg nå hvor hun skriver at hun er opptatt med å jobbe, "reise Norge rundt" i gratis interiørsamarbeid med butikker. 🤔

 

De har da vært hjemme, og hun har skrevet mye om at hun bare jobber med bloggen. Hva driver hun med?!

 

Anonymous poster hash: b12f9...b39

Hun skal jobbe fult med bloggen🙀 Herregud altså. Språk ogskriveferdigheter som en 12 åring.

 

Anonymous poster hash: 9e76f...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal jobbe fult med bloggen🙀 Herregud altså. Språk ogskriveferdigheter som en 12 åring.

 

Anonymous poster hash: 9e76f...f42

Ja. Gjør vondt i øynene å lese tekstene hennes.

 

Anonymous poster hash: 50ad8...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Snap hvor med bilde av minste hvor hun skriver "Savner pappa si"...

Det gjør hun nok. Han som faktisk ER pappaen sin. Hans.

Det beste for barna hadde nok vært at pappaene fikk hovedomsorgen for barna . Altså både Hans og Håkon.

 

Anonymous poster hash: 75a9e...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere gidder å bry dere? er det så viktig da? hvis dere kjeder dere så finn noe annet å lese på nettet enn å spekulere på hva som kan ha skjedd.. 



Anonymous poster hash: 8ba41...649
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en offentlig blogg der hun faktisk lever av at folk leser den, og alle kan ikke elske de bekymringsverdige forholdene det.

 

Å kritisere de som kritiserer hjelper deg ikke.

 

Anonymous poster hash: b12f9...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Gjør vondt i øynene å lese tekstene hennes.

 

Anonymous poster hash: 50ad8...bfe

Og gjett om hun følger med a. Nå har hun byttet fra fult med bloggen til KUN med bloggen😂👏🏻

 

Anonymous poster hash: 9e76f...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt blogginnlegg nå hvor hun skriver at hun er opptatt med å jobbe, "reise Norge rundt" i gratis interiørsamarbeid med butikker. 🤔

 

De har da vært hjemme, og hun har skrevet mye om at hun bare jobber med bloggen. Hva driver hun med?!

 

Anonymous poster hash: b12f9...b39

Hun skal hvert fall til en butikk i Vestfold imorgen. Så det tilfeldigvis på fb istad.

 

Anonymous poster hash: caef9...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, Revetal. Ei litta bygd utenfor Tønsberg. Har vært der, det er virkelig ikke verdens navle.

Men lykke til med roadtrippen. Klarer bare ikke la være å tenke på så pinlig det må være hvis ingen henvender seg til henne??? Aiks.

 

Anonymous poster hash: 50ad8...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke sånn ut på blogginnlegget. Men hvorfor skulle det komme folk egentlig...ikke fristet de med tilbud eller avslag på produkter, kun Camillas intetiørveiledning...jaja.

 

Anonymous poster hash: 50ad8...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde hun i butikken? Ekstrahjelp?

 

Anonymous poster hash: b12f9...b39

Hun reklamerer for butikken på bloggen sin og får betalt for det.

 

Anonymous poster hash: 80c27...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa paprika

 

 

Anonymous poster hash: 01012...05d

Kan man ikke bare la det tema ligge?

 

 

Anonymous poster hash: f9ade...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...