Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 30 uker på vei.. Og kvalmen er tilbake for fullt. Var kvalm lenge, men trodde jeg var ferdig med dette rundt uke 25, men nå er det tilbake. Noe håp om at det gir seg igjen? Anonymous poster hash: 9fd93...c45
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Jeg hadde ekstrem kvalme da... gav seg og kom tilbake litt i slutten. Hos meg gikk det veldig opp og ned de siste ukene. Går du jevnlig på do? Man kan bli ekstra kvalm ved obstipasjon... kan også bli kvalm om du mangler f.eks vitamin b6. Baby tar jo mer plass Osv Nå også og presser på ting.Prøv å utelukke slike ting slik at du slipper å gå kvalm unødig. Håper det gir seg. Anonymous poster hash: 083ac...e7b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Jeg hadde ekstrem kvalme da... gav seg og kom tilbake litt i slutten. Hos meg gikk det veldig opp og ned de siste ukene. Går du jevnlig på do? Man kan bli ekstra kvalm ved obstipasjon... kan også bli kvalm om du mangler f.eks vitamin b6. Baby tar jo mer plass Osv Nå også og presser på ting.Prøv å utelukke slike ting slik at du slipper å gå kvalm unødig. Håper det gir seg. Anonymous poster hash: 083ac...e7b Takk for råd og svar. Jeg er ikke forstoppet heldigvis. Slet med det i starten, men det går mye bedre nå. Det med babyen som tar plass er det nok mye i for jeg føler ofte jeg blir kvalt og har dårlig matlyst. Vil helst slippe kvalme resten av tiden nå. Anonymous poster hash: 9fd93...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå