Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Men ikke i dag tydeligvis Noen som vet hvorfor? Anonymous poster hash: 16cc3...ae4
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Det er oppfølging av tidligere deltakere, men minner merkverdig mye kun om en reprise. Anonymous poster hash: ab7d3...eec
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Det er oppfølging av tidligere deltakere, men minner merkverdig mye kun om en reprise. Anonymous poster hash: ab7d3...eec Jeg så ikke noe nytt i det hele tatt, så ikke noe oppfølging Anonymous poster hash: 16cc3...ae4
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Jeg så ikke noe nytt i det hele tatt, så ikke noe oppfølging Anonymous poster hash: 16cc3...ae4 De siste 5 min var det. Helt latterlig. Anonymous poster hash: ab7d3...eec
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 De siste 5 min var det. Helt latterlig. Anonymous poster hash: ab7d3...eec Aha, da hadde jeg gitt opp for lengst. Tåpelig, gidder ikke å se nesten 1 time med gammel episode først. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke det blir sendt en ny episode av luksusfellen, de har jo bare sendt 4 nye episoder enda. Har de pause, i så fall for hva? Anonymous poster hash: 16cc3...ae4
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Aha, da hadde jeg gitt opp for lengst. Tåpelig, gidder ikke å se nesten 1 time med gammel episode først. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke det blir sendt en ny episode av luksusfellen, de har jo bare sendt 4 nye episoder enda. Har de pause, i så fall for hva? Anonymous poster hash: 16cc3...ae4 Det er typisk luksusfellen. De sender kun få episoder så er det reprise eller såkalte oppfølgingsepisoder som egentlig også egentlig kun er repriser. Anonymous poster hash: ab7d3...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå