Gå til innhold

Nå er mannen sur på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi han ikke fikk være hjemme med sykt barn i morgen. Jeg har vært hjemme i dag og kjenner jeg begynner å bli syk selv. 5-åringen har omgangssyke, tror jeg er på vei til å få det samme. Dessuten har Jeg jobbet i strekk siden forrige mandag pga mye sykdom på jobben, og syns jeg fortjente en pause, men det syns visst ikke han.😡

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare lufte det litt før han kommer sur hjem snart🙄

Anonymous poster hash: 95e14...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du sitter på do hele tiden kan han passe barna som er syke.

Anonymous poster hash: a03f4...5c8
Skrevet

Ja, det er jo alltid noe å lage problemer ut av. Hærregud, krangle om hvem som fortjener å være hjemme fra jobb? Jaja, vi kommer vel dit at vi blir trukket i lønn ved fravær slik enkelte holder på. Det går ikke i lengden, alt går på bekostning av arbeidsgiver/stat.

Du skal selvfølgelig være hjemme dersom du er syk, skjønner han ikke det er han dum.

Anonymous poster hash: 58dc6...b79

Skrevet

At hæh?! Trodde man pleide å krangle om å SLIPPE å være hjemme jeg. Men det er kanskje bare for de av oss med arbeidsmoral.

Anonymous poster hash: 3b771...329

Skrevet

What..? Vi "krangler" om å slippe å være hjemme fra jobb, vi. Vi diskuterer alltid hvem som har de "viktigste" møtene og hvem som lider mest av å være borte fra jobb.

Anonymous poster hash: 8a5ce...a4d

Skrevet

At hæh?! Trodde man pleide å krangle om å SLIPPE å være hjemme jeg. Men det er kanskje bare for de av oss med arbeidsmoral.

Anonymous poster hash: 3b771...329

Men barn burde du ikke ha? Krangle om å slippe å være hjemme å pleie det mest dyrebare man har... Ærlig talt det er noen få år av yrkesaktiv alder man har barn som trenger tilsyn ved sykdom. De årene går syke barn forran jobb. Så kan man heller stille opp ekstra for arbeidsplassen senere når barna har blitt eldre, og man har kollegaer som har syke småbarn. It takes a village.

At det noen ganger kan passe fryktelig dårlig, og at det gjerne er dårlig timing for begge foreldre er en annen sak.

Anonymous poster hash: c4ec3...7da

Skrevet

Men barn burde du ikke ha? Krangle om å slippe å være hjemme å pleie det mest dyrebare man har... Ærlig talt det er noen få år av yrkesaktiv alder man har barn som trenger tilsyn ved sykdom. De årene går syke barn forran jobb. Så kan man heller stille opp ekstra for arbeidsplassen senere når barna har blitt eldre, og man har kollegaer som har syke småbarn. It takes a village.

At det noen ganger kan passe fryktelig dårlig, og at det gjerne er dårlig timing for begge foreldre er en annen sak.

Anonymous poster hash: c4ec3...7da

Det handler jo ikke om at man IKKE vil være med barna og at de ikke er høyt elsket og det mest dyrebare man har. Det handler om at man også har en jobb der andre er avhengig av deg. For min del vet jeg at barnet er i like trygge hender om far er hjemme som om jeg hadde vært hjemme. På min jobb er det ingen som tar over for meg, det jeg ikke får gjort på jobben den dagen jeg er hjemme med sykt barn må jeg ta igjen senere, møter blir avlyst om jeg ikke stiller, og det må også tas igjen i tillegg til at det går utover mange andre i kommunen jeg jobber i, noen ganger også brukere i etaten jeg jobber i (som for øvrig også er barn). At jeg, som saksbehandler er borte fra min jobb en dag kan få store konsekvenser for et barn i kommunen og barnets familie. Det er ikke slik hver eneste dag, men ofte. Da "krangler" jeg med min mann for å få ham til å være hjemme med sykt barn, men selvfølgelig er jeg hjemme med barna som den største selvfølge når de er syke dersom min mann ikke har mulighet.

Anonymous poster hash: 8a5ce...a4d

Skrevet

Her er det også alltid motsatt. Av og til er vi hjemme en halv dag hver for å få jobbet litt begge to.

Anonymous poster hash: 07b62...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...