Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Trener hardt 2-3 ganger i uka (styrke + kondisjon) + passer på å være mye i aktivitet i hverdagen (går trapper, måker snø, løper og leker med barna osv) Har kuttet ut alt som heter sukker bortsett fra på lørdager. Har kuttet ut det meste av 'hvite' karbohydrater - velger grove varianter, og velger mye mindre av det! Men vekta står mer eller mindre bom fast.. Anonymous poster hash: af485...b57
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Det kan være at det balanserer godt med kosthold og trening. Mulig treningen er hard nok til å bygge såpass med muskelmasse at det ikke vises på vekta. Fett veier mindre og spiser du riktig, noe du sikkert gjør, så beholder du muskelmasse mens fettprosent reduseres. Har du prøvd en trang bukse? Kan nok hende du er smalere, selv om ikke vekta tilsier det. Anonymous poster hash: c0b41...5f4
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Tell kalorier. Jeg fikk sjokk over hvor mye kalorier det er i mat. Anonymous poster hash: 637a6...193
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Tell kalorier. Jeg fikk sjokk over hvor mye kalorier det er i mat. Anonymous poster hash: 637a6...193 Har prøvd, men jeg gir opp! For jeg synes liksom ikke jeg klarer å telle nøyaktig nok.. har prøvd å bruke lifesum for eksempel, og da gir jeg liksom opp allerede etter frokosten. Hvor mye kalorier er det i havregrøt fels, laget med melk og spist med en håndfull blåbær.. og lunsj og middag er jo enda vanskeligere Anonymous poster hash: af485...b57
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Har prøvd, men jeg gir opp! For jeg synes liksom ikke jeg klarer å telle nøyaktig nok.. har prøvd å bruke lifesum for eksempel, og da gir jeg liksom opp allerede etter frokosten. Hvor mye kalorier er det i havregrøt fels, laget med melk og spist med en håndfull blåbær.. og lunsj og middag er jo enda vanskeligere Anonymous poster hash: af485...b57 Det er ikke så innmari avansert. Det meste er jo allerede lagret i f.eks. Lifesum. Vil jo ikke bli helt eksakt, men bra nok til at du får en høvelig oversikt. Anonymous poster hash: 42c80...bdb
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Har prøvd, men jeg gir opp! For jeg synes liksom ikke jeg klarer å telle nøyaktig nok.. har prøvd å bruke lifesum for eksempel, og da gir jeg liksom opp allerede etter frokosten. Hvor mye kalorier er det i havregrøt fels, laget med melk og spist med en håndfull blåbær.. og lunsj og middag er jo enda vanskeligere Anonymous poster hash: af485...b57 Jeg har VG sin vektklubb skriver inn hva jeg spiser å hva det veier, så regner den ut kalorier for meg. Kjempe gøy faktisk😊 Anonymous poster hash: 637a6...193
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 Har prøvd, men jeg gir opp! For jeg synes liksom ikke jeg klarer å telle nøyaktig nok.. har prøvd å bruke lifesum for eksempel, og da gir jeg liksom opp allerede etter frokosten. Hvor mye kalorier er det i havregrøt fels, laget med melk og spist med en håndfull blåbær.. og lunsj og middag er jo enda vanskeligere Anonymous poster hash: af485...b57 Hvis man vil nok, så er det ikke vanskelig. Man må bare sette seg inn i det. Anonymous poster hash: 603ff...9f8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 Det er jo superenkelt med myfitness pal, lufesum etc. Garantert at du spiser for mange kalorier! Anonymous poster hash: 4c2a4...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå