Gå til innhold

Hadde dere benyttet ivf i dette tilfellet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 og mannen 38, altså IKKE god tid.

Mine hormonprøver er veldig bra, men jeg sliter med å få EL på egenhånd som er regelmessig.

Jeg tok ut spiralen for 4 mnd siden og har hatt to EL og de fikk jeg pga hormontilskudd.

Vi får hjelp av fertilitetsklinikken.

Denne mnd har jeg gått på dobbel pergo kur, sprøyte for å slippe egg og progesteronstøtte i 12 dager etter EL.

Jeg blir helt kokko av de hormonene og det tærer på.

Ble ikke gravid denne mnd heller, så det jeg lurer på nå er rett og slett å betale for IVF?!

Jeg tar allikevel hormoner som en full sjømann, og ved ivf øker vi sjangsene for at det sitter.

Det koster jo penger, men vi har god råd så det er ikke noe vi trenger å ta med i betraktningen.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 55eda...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Ikke fordi jeg tenker at dere har så dårlig tid...men ivf tar tid. I ventetiden kan dere jo bare fortsette å prøve naturlig.

Jeg er i gang med søskenforsøk ivf. Medisinene er tøffe. Jeg er i kunstig overgangsalder...elendig humør nå :/

Men det er verdt strevet :)

Anonymous poster hash: 16359...ba7

Skrevet

Hva sier de på fertilitetsklinikken da? Jeg ville fulgt rådene derfra.

Anonymous poster hash: 02554...0dc
Skrevet

Tror det var snakk om at det ikke tok særlig lenger tid enn en vanlig syklus jeg?

Går dere privat?

Uff:/ Pest eller kolera. Blir helt kokko av de hormonene.

Skrevet

Hva sier de på fertilitetsklinikken da? Jeg ville fulgt rådene derfra.

Anonymous poster hash: 02554...0dc

At vi kan bestemme selv. At de mener vi vil få det til siden jeg har så god eggkvalitet. Men, jeg blir helt psyko av de hormonene, så vet ikke hvor lenge til jeg holder ut.

Skrevet

At vi kan bestemme selv. At de mener vi vil få det til siden jeg har så god eggkvalitet. Men, jeg blir helt psyko av de hormonene, så vet ikke hvor lenge til jeg holder ut.

Du blir nok mer psyko av IVF-hormonene.

Anonymous poster hash: 329eb...121

Skrevet

Tror det var snakk om at det ikke tok særlig lenger tid enn en vanlig syklus jeg?

Går dere privat?

Uff:/ Pest eller kolera. Blir helt kokko av de hormonene.

Tar tid med prøver og slikt. Mannen din må levere sædprøve blant annet. Vet ikke om ventetid privat, kanskje kortere enn offentlig?

Så må du ha mens. Også er det hormon-nedregulering i ca 2 uker, også 2 uker eggstimulering. En del ultralyder, egguthenting og innsett.

Med ferier kan det plutselig ikke passe allikevel å starte før neste mens...

Skrevet

Tar tid med prøver og slikt. Mannen din må levere sædprøve blant annet. Vet ikke om ventetid privat, kanskje kortere enn offentlig?

Så må du ha mens. Også er det hormon-nedregulering i ca 2 uker, også 2 uker eggstimulering. En del ultralyder, egguthenting og innsett.

Med ferier kan det plutselig ikke passe allikevel å starte før neste mens...

Mannen min har tatt sædprøve, så alt av prøver er tatt før jeg fikk begynne på hormoner.

Blir dere påvirket av dem? Huff det blir jeg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...