Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Er midt i en skilsmisse. Har vært sammen "hele livet" og kjenner panikken for å alltid bli alene. Jeg er vant med å ha han...plutselig ingen å fortelle ting til - dele opplevelser med - ferier...jeg er midt i livet og vi har tre barn. Kjenner plutselig på en stor sorg. Har der funnet noen i voksen alder? Anonymous poster hash: 16775...6e7
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Det er andre som går fra hverandre også. Har du barna halvparten av tiden, kan du leve singellivet annen hver uke, for å skaffe deg en nytt forhold. Det er ikke bare positivt å bli alenemor og få full omsorgsrett, når tanken var at dere skulle være to voksne om 3 barn. Anonymous poster hash: 97b60...80d
Magia Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Jeg er ikke i samme båt, men kjenner flere som har funnet kjærligheten på nytt, trass i at de har mange barn og begynner å dra på åra. Jeg ville ikke bekymra meg for dette. Mange er i samme båt - både kvinner og menn. Det er rene kjøttmarkedet for skilte familiemenn og -kvinner der ute. Her i byen henger de på utesteder, er på tinder, flørter på jobben, møtes gjennom hobbyer osv. osv.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Jeg syns ikke du skal fokusere på det akkurat nå. Er uansett MANGE SOM finner seg kjæreste i alle aldre! Godt voksne også Anonymous poster hash: d54d0...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå