Gå til innhold

Ville dere stoppet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 157 høy og er nå 55 kg. Gått ned fra 73.5. Lurte litt på å stoppe på 53, men føler pupper forsvinner. Men har det litt rundt magen fortsatt.

Anonymous poster hash: 6d3b8...522
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville stoppet! Jeg er samme høyde og veier 62 kg, går jeg under 58-59 ser jeg beinete ut ivertfall. Men kropper er forskjellig:)

Anonymous poster hash: fcb2b...b83

Skrevet

Er 161, er 57/58. Er fremdeles litt mye "slaps" 😂 Men skal ikke ned mer. Fokuserer på styrketrening for å stramme opp.

Anonymous poster hash: 55b16...2da

Skrevet

Jeg selv er veldig fornøyd når jeg veier 60 kilo, jeg er 159. Begynte slanke meg IGJEN i januar, har nå gått ned 4 kilo, og har baaare 10 igjen... øh... hehe

Skrevet

Er 161, er 57/58. Er fremdeles litt mye "slaps" 😂 Men skal ikke ned mer. Fokuserer på styrketrening for å stramme opp.

Der forsvant konklusjonen 😂😂 irrelevant for deg hva jeg veier egentlig.

Om jeg var deg, ville jeg sagt meg fornøyd med vekta og heller trent styrke for å "komme i mål". Det er mye man kan gjøre hjemme uten noe utstyr - om du ikke allerede trener styrke.

Vekt sier ikke så mye egentlig, siden man kan veie lite med fortsatt være ganske kvapsete, men tung og stram.

Skrevet

Godt jobbet! Kast vekten, tren for helse og humør :-) Og spis sunt av samme grunn.

Anonymous poster hash: ffe9a...0a5

Skrevet

Takker for svar.

Er begynt å trene litt styrke. Så håper det kommer seg.

Godt fornøyd med det jeg har klart og resultatet. :) Nå kunsten å holde seg der.

Anonymous poster hash: 6d3b8...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...