Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Når har dere sex? Vi har soverom mellom barna sine, eldste på 11 sovner ofte ikke før omtrent samtidig eller etter meg hvis jeg legger meg i normal tid. Jeg klarer ikke å slappe av å ha sex når jeg vet at hun ligger våken i naborommet å vet hva vi gjør. Mannen mener at det må hun bare finne seg i. Resultatet av dette, enten en svært sur og sutrete mann eller at vi holder oss våkne til vi vet hun har sovnet og vi blir slitne og overtrøtte. Anonymous poster hash: 2841b...287
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Vi byttet om på soverommene slik at vi har det som ligger lengst borte, og så er vi stille uten for mye sprell. Blir som regel liggende på siden under dynen. Og så sender vi ungene på overnatting innimellom! Har dere mindre barn så la det minste barnet ha rom i midten av dere og 11 åringen! Anonymous poster hash: 803f1...90b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Vi venter til vi er sikre på at de har sovnet. Ingen av oss vil at de skal måtte oppleve å høre oss. Noen ganger blir klokka derfor ganske mye, særlig i skoleferier. Anonymous poster hash: 52e0c...3a9
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Vi har byttet om på soverommene. Rommet nærmest oss har blitt kleskott, mens 13 og 15-åringen sover i en annen etasje enn oss Anonymous poster hash: b8a72...fe0
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Vi har sex på ettermiddagen når de er ute, når de ikke er hjemme eller når vi legger oss. Vi klarer å holde volumet til ett minimal, vi har rammemadrass som ikke knirker. Skulle vi bare hatt sex når ungene sover så hadde det aldri blitt noe på oss 🙈 Anonymous poster hash: 6f7e9...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå