Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Flott at de bruker alle typer kroppsfasonger, men hvorfor er det slik at veldig overvektige blir hyllet og nærmest tilbedt, mens de normale eller tynne blir kalt for både piperensere og skjeletter?? At voksne mennesker kan sitte å snakke slik om andre!! Det er vel en viss dobbeltmoral når de sitter å skryter av disse overvektige, samtidig som de kaller normalvektige og tynne for stygge ting. Men nåde om noen sier noe som helst negativt om større modeller! Forstå det den som kan. Kan ikke folk bare være som de er uten at andre rakker ned på andre!? Anonymous poster hash: 5143f...667
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Det har blitt normalen det. Å snakke nedsettende om tynne modeller. Jeg personlig synes normalvektige og trente er penest å se på. Synes hverken bein der det største er kneskålene eller valker er pent. Jeg kunne likevel aldri kommentert direkte på et bilde hva min mening er. Jeg synes at å kommentere andres kropper (også de man ikke kjenner) ikke er ok. Anonymous poster hash: d16ba...800
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 hehe er jo ikke som om piperensere har dårlig selvtillitt for utseendet sitt akkurat. De er jo tynne modeller. Anonymous poster hash: 747d5...ef8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 hehe er jo ikke som om piperensere har dårlig selvtillitt for utseendet sitt akkurat. De er jo tynne modeller. Anonymous poster hash: 747d5...ef8 Hva vet du om det? Det er jo ulogisk å si. Alle kan vel slite med sitt selv om de er tynne, feite, lave, høye, leger eller modeller? Anonymous poster hash: 5143f...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå