Gå til innhold

Har jeg rett på OS?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn. Eldste er 7 år og er fra et tidligere forhold. Yngste er 3 år.

Jeg begynner fulltidsstudie til høsten. Fortiden jobber jeg 50%.

 

7 åringen har jeg hele tiden utenom annen hver helg. Mens 3åringen blir annen hver uke hos meg og far.

 

Vil jeg ha rett på OS da?

 

Anonymous poster hash: 80e0e...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mottar OS tidligere, for det første barnet?

 

Anonymous poster hash: b36f0...799

Skrevet

Har du mottar OS tidligere, for det første barnet?

 

Anonymous poster hash: b36f0...799

Ja, i ca 1,5 år.

 

Anonymous poster hash: 80e0e...b81

Skrevet

Har du annen utdanning fra før av? Fagbrev?

 

Er usikker på om du har rett på OS. Men jeg tror egentlig ikke du har det, da du allerede har mottatt OS tidligere. Det er kommet nye og strengere regler. Blant annet at OS for barn nr to bare gis frem til det yngste barnet har rett på barnehageplass.

 

Anonymous poster hash: b36f0...799

Skrevet

Hva er OS ?

 

Anonymous poster hash: a8e56...82f

Skrevet

Med barn nr.2 får du os til barnet har rett på barnehageplass

 

Anonymous poster hash: 6e837...cad

Skrevet

Man kan vel ikke ha sluttet å jobbe for under seks måneder siden heller.

 

Anonymous poster hash: 09625...561

Skrevet

Man kan vel ikke ha sluttet å jobbe for under seks måneder siden heller.

 

Anonymous poster hash: 09625...561

Eller ha 50/50. Da man ikke er aleneforsørger med en slik ordning

 

 

 

Anonymous poster hash: 6e837...cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...