Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Man har hatt ubeskyttet sex med kjæresten for første gang, og jeg får mensen noen timer etterpå? Ikke heng meg for dumt spørsmål, men lurer på om jeg burde tatt angrepillen. Anonymous poster hash: ddc7e...5ab
Magia Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Det er alltid en mulighet for å bli gravid. Er det krise om du blir det, så mener jeg det er lurt å ta angrepille.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Enkelte menn har sædceller som kan leve i 11 dager, så om du har en kort syklus er sjansen absolutt til stede selv om den er liten. Er du under 80kg, og en graviditet er uønsket, ville jeg tatt en pille for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: b77a7...602
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Man har hatt ubeskyttet sex med kjæresten for første gang, og jeg får mensen noen timer etterpå? Ikke heng meg for dumt spørsmål, men lurer på om jeg burde tatt angrepillen. Anonymous poster hash: ddc7e...5ab Veeeeldig liten, men den er der. Kom han inni deg? Om ikke, så ville ikke jeg bekymret meg. Anonymous poster hash: 0b287...f71
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Veeeeldig liten, men den er der. Kom han inni deg? Om ikke, så ville ikke jeg bekymret meg. Anonymous poster hash: 0b287...f71 Ja han kom inni meg. Jeg har normal syklus på 28 dager. Jeg er 62 kg og ønsker absolutt ikke en graviditet. HI Anonymous poster hash: ddc7e...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå