Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Jeg har det tøft for tiden og legen min mener jeg bør prøve Antidepressiva en periode. Jeg har vært skeptisk, men ser at jeg må prøve det nå... Hvordan er din erfaring? Ble det lettere? Hva slags type brukte du, og hvor lenge ? Anonymous poster hash: bc7ec...df4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Jeg brukte Escitalopram Actavis i ca 8 måneder. Mine problemer var knyttet til uro, generell angst, ikke direkte depresjon. I tillegg hadde jeg en forferdelig periode med eksmann, etter vold, trusler og så videre. Jeg var svært skeptisk, men i ettertid er jeg glad for at jeg tok i mot tablettene. Jeg ble flat, avstumpet i følelseslivet, men det hjalp meg over det verste, og i samråd med psykolog sluttet jeg på tablettene. MEN: min mening og erfaring er at man må få hjelp i tillegg. Antidepressiva bør ikke være løsningen, det skal kun være et hjelpemiddel samtidig som man får annen terapi. For min del hjalp det meg altså til å komme meg igjennom en forferdelig periode, fordi jeg rett og slett ikke maktet å stå i følelseslivet mitt der og da, med alle de ytre påvirkningene i tillegg. Men løsningen for min del var en meget dyktig terapeut. Anonymous poster hash: 50f83...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå