Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sier 'hei' til en bekjent som du ikke har snakket med på mange år. Men hun sier ikke hei tilbake, bare ser på deg og smiler.

 

 

Anonymous poster hash: ec2c8...999

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det hadde jeg ikke giddet å analysere.

 

Anonymous poster hash: 219ef...2d4

Skrevet

Du sier 'hei' til en bekjent som du ikke har snakket med på mange år. Men hun sier ikke hei tilbake, bare ser på deg og smiler.

 

 

Anonymous poster hash: ec2c8...999

Jeg tenker at hun kanskje ikke kjenner meg igjen

 

Anonymous poster hash: de17c...de3

Skrevet

Er ikke så mye å tenke om det - hva tenker du om det, Hi?

 

Kanskje hun gikk i egne tanker og ikke kjente deg igjen i øyeblikket?

Kanskje hun har opplevd noe vanskelig og ikke orket å snakke med noen akkurat der og da?

Kanskje hun hadde det travelt og ikke hadde tid til å stoppe?



Anonymous poster hash: d3038...1c5
Skrevet

Jeg tenker at livet blir fryktelig slitsomt hvis man skal analysere hver minste lille detalj av hva som skjer i mellommenneskelige møter hver dag. 

Skrevet

Du har møtt meg. Inni hodet mitt var det tomt. Bare en skrikende ape i rødt piccolo-kostyme som gnålte: "HVEM ER HUN DER IGJEN!!?? HVEM ER HUN DER IGJEN!!??"

 

Den fikk ikke noe svar. Jeg mumlet inni meg "Hei, Solveig, Annelise, Eva, Charlotte, Renate - nei, feil alt sammen. HVEM ER HUN DER IGJEN!!??"

 

Anonymous poster hash: 786eb...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...