Gå til innhold

Å hente 5 min for sent i barnehagen en gang, ingen big deal?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her i barna mine sin barnehage og flere steder jeg vet om, blir man meldt til bv tredje gang det skjer. Det sier så mye som deg og din familie at dere ikke evner å hente til tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet i barnehage en gang. Da var det en far som alltid ble forsinket pga trafikk.

Han ringte alltid og mente han hadde sitt på det tørre.

 

Men når trafikken alltid er lik og man aldri rekker det, så må man rett og slett gå tidligere fra jobb. (Evt finne seg en barnehage med lenger åpningstider).

 

Han fikk skikkelig tilsnakk av styrer etterhvert, og da begynte han å komme tidsnok. Men det var jo ikke kjekt for ungene hans å alltid være de siste som ble hentet. Og det tjue minutter etter alle andre.

 

Bøter er jo ikke noe poeng for de som har penger i overflod..

 

 

Selvfølgelig kan uforutsette ting skje. Men man skal jo beregne god nok tid til det normale rushet.

 

Anonymous poster hash: a8c4d...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok sendt en bekymringsmelding til barnevernet , når man gjentatte ganger ikke henter barnet til avtalt tid vitner dette om at man ikke følger opp barnet nødvendig. Alle kan miste bussen osv , men her er det gjentatte ganger pga slurv

 

Anonymous poster hash: c60de...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi dere har begge ett ansvar for og få hentet barnet du vet at mannen din ikke kommuniserer med deg så da hadde jeg begynt og ringe han ca kl 16 hver gang han skulle hente for og forsikre meg om at det ble gjort.

 

For du sier det jo selv det har skjedd mer enn en gang!

Det har skjedd en gang tidligere på 2,5 år at han har hentet for sent, så det er jo ikke slik at det er ofte. Hvis jeg hadde ringt han hver dag for å forsikre meg om at han henter, så tror jeg bare at han hadde bitt veldig irritert på meg. 

 

Noe av grunnen til at vi skal skilles er at jeg er lei av å måtte huske på og fikse alt for han. De dagene eldstemann skal på trening til 17, må jeg ringe mannen å minne han på det, slik at han får i han noe mat, siden vi drar med en gang jeg kommer hjem. Hvis jeg ikke ringer, kommer jeg hjem, og han er ofte startet med matlaging, men mat som da ikke er ferdig før etter vi har dratt (og sønnen kommer ikke hjem før 20.30, så han må få i seg noe mat) og hver gang har han ikke husket at det er den dagen (selv om det de siste 2,5 årene har vært på onsdager). 

HI

 

Anonymous poster hash: 92bd3...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI,

Er mannen din generelt av den oppfatning at verden er til for ham?

 

Edit. Ser at du skal skilles pga hans uansvarlighet. Gled deg! Og øv deg på å ikke få dårlig samv for hans feil. Han kommer til å fortsette å være ubrukelig så du bør nok øve litt på å ikke fortsatt ta ansvaret.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det har skjedd en gang tidligere på 2,5 år at han har hentet for sent, så det er jo ikke slik at det er ofte. Hvis jeg hadde ringt han hver dag for å forsikre meg om at han henter, så tror jeg bare at han hadde bitt veldig irritert på meg.

 

Noe av grunnen til at vi skal skilles er at jeg er lei av å måtte huske på og fikse alt for han. De dagene eldstemann skal på trening til 17, må jeg ringe mannen å minne han på det, slik at han får i han noe mat, siden vi drar med en gang jeg kommer hjem. Hvis jeg ikke ringer, kommer jeg hjem, og han er ofte startet med matlaging, men mat som da ikke er ferdig før etter vi har dratt (og sønnen kommer ikke hjem før 20.30, så han må få i seg noe mat) og hver gang har han ikke husket at det er den dagen (selv om det de siste 2,5 årene har vært på onsdager).

HI

 

Anonymous poster hash: 92bd3...207

Du skriver selv at det er 4. gangen "Det her er da 4. gangen hun blir hentet for sent. Det gjør det jo enda verre.

Han har hentet for sent en gang før (han skulle jobbe til 16, og så dra og hente henne, men glemte seg og jobbet til 16.30 og hentet henne 15-20 min sent).

Jeg har hentet for sent 2 ganger, men begge gangene har vært pga han.

 

Du må seriøst begynne og overvåke npr han skal hente, blir han sur så si det er for deres datters skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...