Gå til innhold

Flere som er blitt hjernevasket av slike Herbalife konsulenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En kollega  av meg har vært på noe seminar i helgen og kom innom med masse info om disse produktene på nytt. Anbefalte å kutte alt av brød og kun drikke shake til frokost og lunsj :( Er sterkt imot å drive markedsføring av slike produkter på jobben, men det nytter ikke å si noe til henne.

 

Har for øvrig forsøkt å prøvd shake til frokost og lunsj og det hele endte med at jeg var så sulten når lunsjen var at jeg måtte innta noe annet i tillegg til shake. Er så drittlei av alle som er "hjernevasket" til og tro at disse produktene kan gi oss en ny revolusjon innen ernæring noe som ikke stemmer.

 

Kjøp ordentlig mat på butikken og drit i denne dyre shaken til over 400 for boksen :(



Anonymous poster hash: 86dde...2ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som ikke henger på greip er at man også skal spise "rene" produkter; meierismør, kjøtt, unngå brød, ikke spise sukker osv i tillegg til PULVER og BARER, som inneholder sagmugg trukket i sjokolade.. Hvis kosthold er viktig er det en gigantisk mismatch mellom produktene og virkeligheten!

Har vært borti en slik selger, jeg var skrape mager.. Da var de visstnok like bra til vektoppgang som for vektnedgang.. Og jeg burde selvfølgelig prøve..

Neitakk til humbug!!!

 

Anonymous poster hash: db970...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere som er blitt det. De går kun med klær som har herbalife logo på seg og drikker Shake hele tiden.

 

Anonymous poster hash: e6b15...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere som er blitt det. De går kun med klær som har herbalife logo på seg og drikker Shake hele tiden.

 

Anonymous poster hash: e6b15...5c8

Slike pyramidefirmaer minner meg mest om sekter. Helt sykt. Jeg styrer unna.

 

Anonymous poster hash: 327f1...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk er så trange i nøtta at de faller for slikt. Jeg vet til og med om noen med master som er herbalife-frelst. Sukk...



Anonymous poster hash: 9ea22...152
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like dumt som forever living. Makan til tull!! Det eneste som står i hodet på disse er å tjene masse penger. De lyver så de tror på det selv. Men det verste er at folk biter på, og disse selgerene lever i sus og dus på pengene de tjener av å selge denne søpla!

 

Ja til sunn og god mat i riktige mengder, og ikke dette syntetiske greiene her 😉

At ikke folk får opp øya 😳

 

Anonymous poster hash: f4b03...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som ikke henger på greip er at man også skal spise "rene" produkter; meierismør, kjøtt, unngå brød, ikke spise sukker osv i tillegg til PULVER og BARER, som inneholder sagmugg trukket i sjokolade.. Hvis kosthold er viktig er det en gigantisk mismatch mellom produktene og virkeligheten!

Har vært borti en slik selger, jeg var skrape mager.. Da var de visstnok like bra til vektoppgang som for vektnedgang.. Og jeg burde selvfølgelig prøve..

Neitakk til humbug!!!

 

Anonymous poster hash: db970...bf5

Er ikke noen fan selv, men selvfølgelig funker det like bra til vektoppgang som vektnedgang. Hvis du drikker Shakes i tillegg til mat, vil du gå opp i vekt. Du kan også gå opp i vekt av bare shakes hvis du vil det. Kalorier inn-kalorier ut osv...

 

 

Anonymous poster hash: 0bea1...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herbalife er noe stort tull og tøys, brekker meg av denne shaken og av alle de tbl så ser magen ut som en oppblåst gravid mage :(



Anonymous poster hash: 86dde...2ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen fan selv, men selvfølgelig funker det like bra til vektoppgang som vektnedgang. Hvis du drikker Shakes i tillegg til mat, vil du gå opp i vekt. Du kan også gå opp i vekt av bare shakes hvis du vil det. Kalorier inn-kalorier ut osv...

 

 

Anonymous poster hash: 0bea1...e36

Men da spiser man mer mat.. Ikke dritt-pulver som smaker høy..

Eller man tar seg en burger..

 

Anonymous poster hash: db970...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da spiser man mer mat.. Ikke dritt-pulver som smaker høy..

Eller man tar seg en burger..

 

Anonymous poster hash: db970...bf5

Eller hvis det er et virkelig problem, næringsdrikker fra apoteket

 

Anonymous poster hash: 85127...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er kjempe bra jeg. Får aldri i meg frokost, men greier fint lage en Shake på morgenen. Så da får jeg mer energi. Samme på kvelden om jeg er sulten men ikke får i meg noe fast mat.

Dyrt er det vel egentlig ikke. 51 kr dagen om man erstatter 3 måltider.

Men enig i at de folka som driver med dette og selger er som en kult. Jeg kjøper gjennom min søster som er medlem bare for å kjøpe til seg selv. Orker ikke noe styr rundt det.

 

Anonymous poster hash: a975c...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var et slikt "sektmedlem" som prøvde svadaet sitt på meg... Beit ikke på for å si det sånn. Forsøkte å få meg til å kutte ut melk, da dette ikke var ment for mennesker naturlig sett. Så da spurte jeg om hvorfor det da skulle være så bra å drikke flytende føde, når vi biologisk sett har tenner..... Videre fortalte han at han begynte å gi dette til sønnen sin allerede som 1-2 åring... Da det var såååååååå sunt... Hadde vært med en venninne på gratis kroppsmåling osv... Og han leste av svarene og skulle liksom tilpasse alt pulveret ut i fra hva jeg trengte...

 

Helt sykt hvor hjernevasket han var. Jeg stilte spørsmål som gjorde han irritert... Spurte om han hadde jobb innen helseyrket siden han kunne uttale seg så bastant om hva som er sunt for voksne og barn.Sa jeg forholdt meg til helsestasjonen og at jeg ALDRI kom til å gi en 6-8 mnd gammel baby shake på tutekoppen...  Denne personen var høyt oppi herbalife ...  Sier bare en ting... STAY AWAY!

 

 

Dyrt og idiotisk. Har bare et liv og skal ikke leve på shake?!!!



Anonymous poster hash: 1310d...a20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja var et slikt "sektmedlem" som prøvde svadaet sitt på meg... Beit ikke på for å si det sånn. Forsøkte å få meg til å kutte ut melk, da dette ikke var ment for mennesker naturlig sett. Så da spurte jeg om hvorfor det da skulle være så bra å drikke flytende føde, når vi biologisk sett har tenner..... Videre fortalte han at han begynte å gi dette til sønnen sin allerede som 1-2 åring... Da det var såååååååå sunt... Hadde vært med en venninne på gratis kroppsmåling osv... Og han leste av svarene og skulle liksom tilpasse alt pulveret ut i fra hva jeg trengte...

 

Helt sykt hvor hjernevasket han var. Jeg stilte spørsmål som gjorde han irritert... Spurte om han hadde jobb innen helseyrket siden han kunne uttale seg så bastant om hva som er sunt for voksne og barn.Sa jeg forholdt meg til helsestasjonen og at jeg ALDRI kom til å gi en 6-8 mnd gammel baby shake på tutekoppen... Denne personen var høyt oppi herbalife ... Sier bare en ting... STAY AWAY!

 

 

Dyrt og idiotisk. Har bare et liv og skal ikke leve på shake?!!!

 

Anonymous poster hash: 1310d...a20

 

Man blander de med melk da :)

Jeg er ikke selger eller fanatisk på noen måte og jeg syns som sagt selv de som selger er helt borti natta crazy. Men jeg liker faltisk produktet. Det har hjulpet meg mye.

 

 

Anonymous poster hash: a975c...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker at Herbal life var in for 15 år siden 😂 Hadde noen venner da som var "frelst"

 

Anonymous poster hash: 51020...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blander de med melk da :)

Jeg er ikke selger eller fanatisk på noen måte og jeg syns som sagt selv de som selger er helt borti natta crazy. Men jeg liker faltisk produktet. Det har hjulpet meg mye.

 

 

Anonymous poster hash: a975c...a8d

 

Kan godt hende det har hjulpet deg ;) Vet ikke for hva , men . Jeg fikk flere smaksprøver og det smakte mel med gress i... Shaking for vektnedgang er også surr(min mening) for du kan jo aldri spise normalt igjen for da går du opp med en gang. Jojo slanking... Kalorier inn, kalorier ut og bevegelse i hverdagen er tingen spør du meg ;). Dersom man har mangel på vitaminer/mineraler(påvist hos lege) kan man evt ta tilskudd sammen med ordentlig mat.

 

Er heller ikke frokostmenneske, men alt går i vaner hos mennesker... Så har nå fått vanen ved å spise en banan, havrelapp eller en smoothie om morgenen :)

 

Uansett, greit at du synes det er digg altså ;) He he. Bare super vanskelig for meg å forstå. Tenker at dersom man ikke ønsker fast føde(dårlig på å spise) hvorfor ikke lage egne smoothier? Flytende føde det og ;) Eller hvorfor er herbalife så mye bedre enn nutrilett eller dr atkins og alle de andre shake typene.? Det snakket han herbalife fyren bare bort... Hvorfor bruke penger på et produkt som er pyramidevirksomhet?(Herbalife ble dømt for dette i Nederland).

 

 

 

 

 

Jeg er heller ikke frokostmenneske 

 

Anonymous poster hash: 1310d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan godt hende det har hjulpet deg ;) Vet ikke for hva , men . Jeg fikk flere smaksprøver og det smakte mel med gress i... Shaking for vektnedgang er også surr(min mening) for du kan jo aldri spise normalt igjen for da går du opp med en gang. Jojo slanking... Kalorier inn, kalorier ut og bevegelse i hverdagen er tingen spør du meg ;). Dersom man har mangel på vitaminer/mineraler(påvist hos lege) kan man evt ta tilskudd sammen med ordentlig mat.

 

Er heller ikke frokostmenneske, men alt går i vaner hos mennesker... Så har nå fått vanen ved å spise en banan, havrelapp eller en smoothie om morgenen :)

 

Uansett, greit at du synes det er digg altså ;) He he. Bare super vanskelig for meg å forstå. Tenker at dersom man ikke ønsker fast føde(dårlig på å spise) hvorfor ikke lage egne smoothier? Flytende føde det og ;) Eller hvorfor er herbalife så mye bedre enn nutrilett eller dr atkins og alle de andre shake typene.? Det snakket han herbalife fyren bare bort... Hvorfor bruke penger på et produkt som er pyramidevirksomhet?(Herbalife ble dømt for dette i Nederland).

 

 

 

 

 

Jeg er heller ikke frokostmenneske

 

Anonymous poster hash: 1310d...a20

Joda det er fint det. Med smoothie og greier. Men jeg klarer ikke drikke smoothie. Greier ikke noe som er litt tykt i konsistens. Feks yoghurt etc er døden for meg.

Og for meg hjelper shaken på så jeg blir sulten til Lunch og kan spise vanlig mat da :)

 

 

Anonymous poster hash: a975c...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mennesker som har blitt alvorlig syke, av å gå på denne kuren. Og de er overpriset i forhold til tilsvarende produkter på markedet.

 

Jeg er selv opptatt av kosthold, men jeg spiser da ren mat. Ikke noe kjemisk, fullt av E-stoffer.



Anonymous poster hash: b41f5...d73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...