Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Jeg skal bake til happening i bhg i morgen. Nå spyr det ene barnet mitt. Antar det er omgangssyke av en eller annen sort. kan jeg fremdeles bake og levere bakverket til bhg i morgen? Anonymous poster hash: f468b...527
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Dytt dytt Anonymous poster hash: f468b...527
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Nei! Og hold dere hjemme alle mann. Folk vil heller ha færre kaker enn omgangssyke! Anonymous poster hash: 590d4...a17
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Dropp kaka!!! Anonymous poster hash: 0576e...8d9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Ser ikke problemet! Dersom du hadde kastet opp så kan du ikke lage kaken selvsagt. Men barnet skal da ikke være oppi maten, så ingen smittefare! Folk må roe ned druen, vanlig håndhygiene! Så om poden kaster opp, tror dere virkelig at kokken, bakeren og servitører holder seg hjemme fra jobb? Virkelig? Hold barnet borte fra kjøkken så går dette så bra at. Anonymous poster hash: 78785...ea9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 Ser ikke problemet! Dersom du hadde kastet opp så kan du ikke lage kaken selvsagt. Men barnet skal da ikke være oppi maten, så ingen smittefare! Folk må roe ned druen, vanlig håndhygiene! Så om poden kaster opp, tror dere virkelig at kokken, bakeren og servitører holder seg hjemme fra jobb? Virkelig? Hold barnet borte fra kjøkken så går dette så bra at. Anonymous poster hash: 78785...ea9 Jeg bakte til en fest jeg selv om barnet kastet opp samme dag. Alle visste det og spiste masse, INGEN ble syke etterpå. Folk må slutte å være så hysteriske! Anonymous poster hash: 78785...ea9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #7 Skrevet 21. februar 2017 Ser ikke problemet! Dersom du hadde kastet opp så kan du ikke lage kaken selvsagt. Men barnet skal da ikke være oppi maten, så ingen smittefare! Folk må roe ned druen, vanlig håndhygiene! Så om poden kaster opp, tror dere virkelig at kokken, bakeren og servitører holder seg hjemme fra jobb? Virkelig? Hold barnet borte fra kjøkken så går dette så bra at. Anonymous poster hash: 78785...ea9 Kokken, bakeren og servitøren har hygienerutiner som vi "vanlige" ikke har. De har også et kjøkken som er bedre fasilitert for hygiene. De har også kunnskaper som vi i vanlige hjem ikke har. Bl a vet de godt at selve kaka, som er stekt, ikke utgjør en risiko hvis den behandles riktig. Men fyllet, som lages og spises kaldt, er en betydelig smittekilde for matforgiftning. Anonymous poster hash: 590d4...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå