Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hvorfor er det en dame film? Er den bra? Mannen min sa den var visst kjedelig pga de har tatt bort det spennende (nakenhet) Er denne bedre enn nr 1? Anonymous poster hash: 5583f...bf0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Fordi den siste filmen var jo mer romantisk enn noe annet egentlig. Frieri er ikke sånn som men syns er så gøy å se på Nummer 2 er det mest "vaniljesex" så nesten all den røffe sexen er borte i denne filmen. Litt skummende syns jeg. Anonymous poster hash: 5308f...f70
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Har du ikke lest boken så tror jeg at man ikke skjønner mye av filmen. Anonymous poster hash: 277f9...7a7
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Kan ikke fatte og begripe at folk gidder å bruke penger på å se den filmen! Forbinder den med harry, campingvogn og husmorpornografi for den enkle typen mennesker. Får det bekreftet når jeg ser de som "tagger" seg selv på kino om dagen Anonymous poster hash: 2112b...262
februarprins2013 Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 likte den godt jeg, ikke kjedelig, og nok sex scener i den, men kanskjel iitt mindre enn den første
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 Sex som i porno? Eller har de seg under dyna? Hva får vi faktisk se? Anonymous poster hash: 5583f...bf0
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 Syns begge filmene er fasinerende. Og jeg likte at jeg hadde rett fra film nr 1 om at han sliter med traumer fra barndommen. Det er hans personlighet og bakgrunn jeg liker med filmen, og dems forhold. Sexen er bare klein og ikke viktig. Jeg har ikke lest bøkene så jeg har ikke noe forutsetninger for å bli skuffet eller ikke. Anonymous poster hash: 5ae9e...070
sug lut Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 Hadde ikke villet bli sett i køen til den gørra der. Vil tro man trygt kan være enig med anmelder som sa at den første var søppel og at problemet med å anmelde den andre var at det er umulig å gradbøye søppel.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har ikke sett dem. Eller lest "bøkene". Men synes det er en smule spesielt at min lokale kino satte de opp på babykino-programmet. Ingenting er som å amme til litt sm liksom... 🙈 Anonymous poster hash: 6aeb1...ea2
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #10 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har ikke sett dem. Eller lest "bøkene". Men synes det er en smule spesielt at min lokale kino satte de opp på babykino-programmet. Ingenting er som å amme til litt sm liksom... Anonymous poster hash: 6aeb1...ea2 Men du har jo misforstått. Du kan ikke kritisere noe du ikke har sett. Jeg var skeptisk, men ble med vennegjengen på kino når den første kom for 2 år siden. Og ble positivt overassket. Anonymous poster hash: 5ae9e...070
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #11 Skrevet 22. februar 2017 Hadde ikke villet bli sett i køen til den gørra der. Vil tro man trygt kan være enig med anmelder som sa at den første var søppel og at problemet med å anmelde den andre var at det er umulig å gradbøye søppel. Så rart at mange synes det er søppel og bare dumme mennesker ser på det, samtidig som kinosaler er dritfulle og det er umulig å få billetter hvis man ikke har forhåndsbestilt. Jeg anser meg ikke som superdum og har sett begge filmene. Det er min "guilty pleasure", rett og slett. Noen spiser sjokolade på kveldene, noen ser jenteporno, noen tisser i dusjen, jeg ser Fifty Shades. Særlig når man ikke har fått noe særlig sex hos mannen på 5 år eller blitt sett på som kvinne, er det litt OK å se "lovlig porno" på kino. Selv om jeg aldri kunne ha tenkt meg en mann som CG, ville jeg overhode ikke ha takket nei til en mann som var så seksuelt besatt av meg og prøvde seg ved hver ledige anledning. Anonymous poster hash: 5e69c...dd1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #12 Skrevet 22. februar 2017 Ikke glem å ta med agurk da! http://www.dagbladet.no/kultur/da-fifty-shades-darker-filmen-var-over-la-disse-igjen-i-kinosalen---de-var-begge-torre-og-rene/67026957 Anonymous poster hash: 5f60a...8e8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #13 Skrevet 22. februar 2017 Får vel ikke oscar for å si det slik. Likte nummer 2 bedre en nummer 1. Helt grei underholdning. Må se neste også Anonymous poster hash: a000d...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå