Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har ikke hatt katt på lenge, men husker da jeg vokste opp så var katten ofte ute om natten bortsett fra når det var veldig kaldt. Den var også en god del ute på dagen. Er det nå vanlig å ha kattene mest inne? Hvor mye er din katt ute hver dag, så ca? Anonymous poster hash: 6f393...b38
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Min katt er aldri ute om nettene, hun vil ikke. Akkurat nå for tiden er hun ute kanskje 15 minutter om dagen, det er nok for henne, da vil hun inn igjen. Når det blir varmere er hun mye mer ute. Hun er mindre og mindre ute ettersom hun bli eldre, nå er hun hun 17 år. Når hun var ung var hun ute om dagen mens jeg var på jobb, aldri om nettene. Anonymous poster hash: 3394f...add
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Vår katt er ute om nettene. Selv nå. Men ikke minusgrader her. Er det -5 holder vi henne inne. Må likevel slippe henne ut midt på natta for hun skal ut i minusgrader. Ikke særlig gøy å våkne av mjauing på soverommet når kl er 04.30 og klokka ringer 06.00, men vi gjør heller det enn å ta inn kattesand. Hun har en tendens, eller ikke tendens, ALLTID skal hun bæsje og tisse inne da. Uten unntak! Så det blir bare ikke aktuelt å ha mer kattesand! Anonymous poster hash: ad66b...1be
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Må man ha kattesand dersom katten er inne på natta? Kan de holde seg til morgenen? Anonymous poster hash: 6f393...b38
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Vår katt er alltid ute på nettene, uansett vær. Har kjøpt et godt og fint kattehus som jeg har lagt saueskinn inni. Han trives der. Katten hadde holdt oss våkne hvis den skulle vært inne... Anonymous poster hash: 2784e...18b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Jeg vet ikke hvor .ange timer hun er ute og inne. Har katter uke. Hun går ut og inn flere ganger hver natt. Anonymous poster hash: cc2d9...022
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Må man ha kattesand dersom katten er inne på natta? Kan de holde seg til morgenen? Anonymous poster hash: 6f393...b38 Min har kasse inne hvis hun må, men det er veldig sjelden hun bruker den. Som regel holder hun seg hele natten og enda lenger enn det Anonymous poster hash: 3394f...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå