Gå til innhold

Jentene vil så gjerne dele rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kvelden kommer og de ikke liker å sove alene. Mannen min er også mye på reisejobb så da sover en av dem med meg, og når han er hjemme er jeg på nattevakt så da sover gjerne en med han.

De er 6 og 8 år, krangler en del, men vil så veldig gjerne sove sammen. Vurderer å ha et soverom sammen, men tenker det blir vanskelig å dele lekerom for de har mye besøk. Har en loftstue også som de leker på.

Noen råd?

Anonymous poster hash: d18cb...2c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke?

La de sove på samme rom

Anonymous poster hash: c4485...842

Skrevet

Hvorfor kan de ikke bare sove sammen på et av romene? De kan jo ha hvert sitt rom likevel.

Anonymous poster hash: b4b76...b04

Skrevet

Mine på 5.5 år og 8 år sover i samme seng. 😊 deler rom. Har en reol hver til leker, som er deres private. Men deler på nesten alt de har.

Anonymous poster hash: 80903...574

Skrevet

Køyeseng på et av rommene har vi. De sover på eldste sitt rom, men har hvert sitt rom på dagtid.

Når en av dem har overnattingsbesøk sover de på hvert sitt rom.

(Og mellom 03:00 og 05:00 vandrer de begge inn til oss og invaderer dobbeltsenga...🙈😜)

Anonymous poster hash: b20d1...786

Skrevet

Begge våre har gjesteseng, så bytter de litt på når de besøker hverandre. Veldig koslig, og den tiden på kvelden hvor de virkelig bygger på et godt samhold som jeg tror og håper vil vare livet ut. Spiller ingen rolle om de krangler ellers. Den tiden er GULL verdt:)

Skrevet

Når kvelden kommer og de ikke liker å sove alene. Mannen min er også mye på reisejobb så da sover en av dem med meg, og når han er hjemme er jeg på nattevakt så da sover gjerne en med han.

De er 6 og 8 år, krangler en del, men vil så veldig gjerne sove sammen. Vurderer å ha et soverom sammen, men tenker det blir vanskelig å dele lekerom for de har mye besøk. Har en loftstue også som de leker på.

Noen råd?

Anonymous poster hash: d18cb...2c9

La de dele rom. Har de besøk kan de være på loftet 😉

Anonymous poster hash: 5aceb...6d4

Skrevet

Mine på 9 og 12 hadde en periode hvor de sov på samme rom, men de hadde alikevel hvert sitt. Funka fint :)

Anonymous poster hash: 9d7bb...bcb
Skrevet

Det er vel bare koselig at de deler rom. Mine jenter, som har 3,5 års aldersforskjell, som på samme rom i mange år. Vi gjorde det andre barnerommet til lekerom (og hadde kjellerstue), så det var aldri noe problem.

Anonymous poster hash: 210e9...06d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...