Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hva gjorde du? Hvor lenge? Kunne du kommunisere med noen? Jeg hater heiser, men skal snart bo på et hotell med 25 etasjer, så da må jeg nok. Haaater denne fobien, men klarer ikke tenke fornuftig i en heis. Anonymous poster hash: 8f11a...3bd
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Ja, mange ganger, da jeg som barn hadde som hobby å stoppe dem. Jeg dro opp dørene og gikk ut,ingen problem. Anonymous poster hash: 55519...dd6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 En gang. Med den elskeren (begge single da). Ingen mann har tent meg så lett som ham. Så da vi omsider fikk kontakt med vaktselskapet (var ikke mobildekning i heisen, så fikk kun kontakt via alarmknappen i heisen, og det tok en evighet) og fikk vite at nærmeste heismontør var minst en time unna, da så jeg for meg å ha det litt morsomt i mellomtiden. Og så viste det seg at hunken hadde klaus for å stå fast i heis. Jeg tenkte at da var jo sex den perfekte avledning, men neeeida. Men, kanskje like greit, heismontøren kom nemlig etter et kvarter, fikk åpnet dørene og vi greide å klatre opp og ut. Så det ble ikke noe av min heftig-sex-i-heisen-historie På et så stort hotell hadde jeg ikke vært bekymret, Hi. De har alltid folk på jobb, så det vil alltid være noen å kommunisere med. De har gode avtaler med vaktselskaper og blir gjerne prioritert foran andre. (Der jeg stod fast var et nybygg med private leiligheter, folk hadde såvidt flyttet inn og ingenting var egentlig testet ut enda.) Forestill deg at du skal inn på do når du skal inn i heisen. Du er ikke redd for å gå på et lite toalettrom, er du? I så fall, se for deg at heisen er en do. Visualiser det virkelig, se for deg alle detaljer. Kanskje du kan se for deg en utedo? Se for deg hvilke eldgamle blader som ligger der, hva noen har rispet inn i veggen, gamle bilder på veggen osv. You can do it Anonymous poster hash: f94a4...b46
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 En gang. Med den elskeren (begge single da). Ingen mann har tent meg så lett som ham. Så da vi omsider fikk kontakt med vaktselskapet (var ikke mobildekning i heisen, så fikk kun kontakt via alarmknappen i heisen, og det tok en evighet) og fikk vite at nærmeste heismontør var minst en time unna, da så jeg for meg å ha det litt morsomt i mellomtiden. Og så viste det seg at hunken hadde klaus for å stå fast i heis. Jeg tenkte at da var jo sex den perfekte avledning, men neeeida. Men, kanskje like greit, heismontøren kom nemlig etter et kvarter, fikk åpnet dørene og vi greide å klatre opp og ut. Så det ble ikke noe av min heftig-sex-i-heisen-historie På et så stort hotell hadde jeg ikke vært bekymret, Hi. De har alltid folk på jobb, så det vil alltid være noen å kommunisere med. De har gode avtaler med vaktselskaper og blir gjerne prioritert foran andre. (Der jeg stod fast var et nybygg med private leiligheter, folk hadde såvidt flyttet inn og ingenting var egentlig testet ut enda.) Forestill deg at du skal inn på do når du skal inn i heisen. Du er ikke redd for å gå på et lite toalettrom, er du? I så fall, se for deg at heisen er en do. Visualiser det virkelig, se for deg alle detaljer. Kanskje du kan se for deg en utedo? Se for deg hvilke eldgamle blader som ligger der, hva noen har rispet inn i veggen, gamle bilder på veggen osv.You can do it Anonymous poster hash: f94a4...b46 Takk, du er snill!! Det med doen var ikke så dumt faktisk, skal prøve på det. ( selv om beina nesten nekter å bære meg over terskelen inn til heisen) HI Anonymous poster hash: 8f11a...3bd
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Takk, du er snill!! Det med doen var ikke så dumt faktisk, skal prøve på det. ( selv om beina nesten nekter å bære meg over terskelen inn til heisen) HI Anonymous poster hash: 8f11a...3bd Jeg tror du greier det. Se for deg en eller annen liten do på forhånd. Begynn allerede nå, se for deg detaljene i den doen, og tenk at doen er forkledd som en heis Se for deg at du på hotellet går inn i doen/heisen og visualiser at du er helt rolig, kanskje litt hjertebank, men ellers har det bra. Kanskje litt dumt, men kanskje du kan ta med deg et sånt typisk blad å lese på do som du kan ta med deg i heisen Donald Duck eller noe slikt Bare bruk tid før du reiser på å lage din egen visualisering, og at du helt problemfritt tar heisen opp og ned på hotellet og har det helt bra. Gjenta dette synes så mange ganger du bare kan før du reiser. Og en ting til som er viktig. Når du tar heisen, uansett hvordan du takler det, ros deg selv masse fordi du faktisk gjør det. Det er mestring! Ikke rakk ned på deg selv fordi du ev. får reaksjoner eller føler deg pysete. Ros deg selv for alt - for at du velger å ta heisen, for at du tar heisen, for at du gjennomfører. Selv om du skulle velge å gå av i en annen etasje, skryt av deg selv for den tiden du var i heisen. Bare positive tanker til deg selv rundt det å ta heisen God tur - jeg har tro på deg Anonymous poster hash: f94a4...b46
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Jeg tror du greier det. Se for deg en eller annen liten do på forhånd. Begynn allerede nå, se for deg detaljene i den doen, og tenk at doen er forkledd som en heis Se for deg at du på hotellet går inn i doen/heisen og visualiser at du er helt rolig, kanskje litt hjertebank, men ellers har det bra. Kanskje litt dumt, men kanskje du kan ta med deg et sånt typisk blad å lese på do som du kan ta med deg i heisen Donald Duck eller noe slikt Bare bruk tid før du reiser på å lage din egen visualisering, og at du helt problemfritt tar heisen opp og ned på hotellet og har det helt bra. Gjenta dette synes så mange ganger du bare kan før du reiser. Og en ting til som er viktig. Når du tar heisen, uansett hvordan du takler det, ros deg selv masse fordi du faktisk gjør det. Det er mestring! Ikke rakk ned på deg selv fordi du ev. får reaksjoner eller føler deg pysete. Ros deg selv for alt - for at du velger å ta heisen, for at du tar heisen, for at du gjennomfører. Selv om du skulle velge å gå av i en annen etasje, skryt av deg selv for den tiden du var i heisen. Bare positive tanker til deg selv rundt det å ta heisen God tur - jeg har tro på deg Anonymous poster hash: f94a4...b46 Hehe, du er jo supersøt. Ser for meg stå i en heis med Donald pocket sammen med 40 andre i New York ( er dit jeg skal) HI Anonymous poster hash: 8f11a...3bd
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Hehe, du er jo supersøt. Ser for meg stå i en heis med Donald pocket sammen med 40 andre i New York ( er dit jeg skal) HI Anonymous poster hash: 8f11a...3bd Dessto større grunn til at du kan gjøre slikt. Ingen kjenner deg. "Alle" er litt rare der borte. Du vil skli rett inn i mengden Anonymous poster hash: f94a4...b46
Stina <3 Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Har heisskrekk jeg og. Er ikke redd for at den skal stoppe, jeg er mest redd for at den skal falle ned. Jeg går faktisk 20 etasjer enn å ta heis.
sug lut Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Kun fordi vi trykket på stoppknappen for å ha sex.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Da jeg var gravid, 33 uker på vei, stod jeg og 7 andre mennesker fast i en heis i Praha i ca 90 minutter. Flere begynte å vise antydning til panikk, men de klarte heldigvis å beholde roen. Det var ikke en hyggelig opplevelse, men jeg har lagt det bak meg nå og klarer fint å ta heis Anonymous poster hash: 5aa63...553
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Heisen på hotellet på savagen stoppet da vi skulle ta heisen fra bassenget til resepsjonen der ble vi sittende fast jeg, samboer og gutten vår på 2.5 år. Brukte tiden til å synge og gjøre oss til i speilet. Satt vel kanskje fast 30-45 min. Hadde kontakt med noen gjennom heisen Anonymous poster hash: d8690...c5e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 Heisen på hotellet på savalen stoppet da vi skulle ta heisen fra bassenget til resepsjonen der ble vi sittende fast jeg, samboer og gutten vår på 2.5 år. Brukte tiden til å synge og gjøre oss til i speilet. Satt vel kanskje fast 30-45 min. Hadde kontakt med noen gjennom heisen Anonymous poster hash: d8690...c5e Anonymous poster hash: d8690...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå