Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Mannen ga beskjed i kveld at jeg var den siste han ville dele fremtiden med. Vi har tre barn og jeg så for meg at vi var sammen for alltid. Så feil kan man ta. Kjenner jeg er helt rådvill. Vi eier hus - jeg har ikke råd å sitte med det. Han tjener fem ganger så mye som meg. Hvor begynner man? Bare flytter jeg ut? Anonymous poster hash: 89872...ac4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 💗💗💗💗 Anonymous poster hash: 3ed56...513
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Huff, for en type, det var også en måte å presentere at han vil ut av forholdet. Har han funnet en annen eller fått en midtlivskrise? Ring i morgen og bestill meklingstime til dere. Undersøk med bank og megler hva markedsverdi er på huset i øyeblikket og si at han kan få kjøpe deg ut til markedsverdi. Hvis ikke krever du huset solgt. Så setter du igang med å finne et sted å bo. Når du har fått meklingsattest så søker du Nav om de stønadene du har rett på. Hopp i det, skaff deg informasjon om alt du trenger å vite, og bare begynne å gjøre det du må uten å tenke for mye. Anonymous poster hash: a172f...d44
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Dere må ha en plan for barna så bestill meklingsmannen hos fvk. Om barna skal ha bostedsadresse hos deg og du flytter ut må han skrive under flyttemelding for barna. Ellers blir de automatisk på den gamle adresse. Og naturligvis omvent om han flytter ut og de skal ha adresse hos ham. Derfor er det viktig at dere har styr på den biten før noen av dere flytter. Om du ikke har råd til å sitte i huser må du til å se deg om etter hvor du da kan bo. Det kan ta litt tid å finne en god løsning så det er sikkert greit å starte med å tenke på det ganske raskt. Stor klem! Den første tiden er skikkelig tung men det blir litt lettere når en del av de praktiske detaljer kommer på plass. Anonymous poster hash: 1e959...4c9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Dere må ha en plan for barna så bestill meklingsmannen hos fvk. Om barna skal ha bostedsadresse hos deg og du flytter ut må han skrive under flyttemelding for barna. Ellers blir de automatisk på den gamle adresse. Og naturligvis omvent om han flytter ut og de skal ha adresse hos ham. Derfor er det viktig at dere har styr på den biten før noen av dere flytter. Om du ikke har råd til å sitte i huser må du til å se deg om etter hvor du da kan bo. Det kan ta litt tid å finne en god løsning så det er sikkert greit å starte med å tenke på det ganske raskt. Stor klem! Den første tiden er skikkelig tung men det blir litt lettere når en del av de praktiske detaljer kommer på plass. Anonymous poster hash: 1e959...4c9 Meklingsmannen=meklingstime Anonymous poster hash: 1e959...4c9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Som de andre her sier begynner du med å bestille meklingstime på familievernkontoret, dere er nødt til å ha en meklingsattest. Anonymous poster hash: f5146...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå