Gå til innhold

Hvilke tre ting ved deg gjør deg til en dårlig catch?


Magia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har alt for stor sexlyst

Stiller høye krav både til meg selv og andre

Hater alt som heter husarbeid bortsett fra matlaging

Er sosial analfabet

 

 



Anonymous poster hash: f8d6b...4f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eier ikke et gen i kroppen som tilsier at jeg kan være husmor. Tror jeg hadde innfridd kravet til husmorvikar den gang det fantes, disse var ment for "varig eller forbigående nedsatt funksjonsevne til å utføre daglige gjøremål i hus og hjem",- eller noe i den dur.. Er vel egentlig fjerde generasjon der. Både min mor og bestemor jobbet frem til de fikk barn på kontor,- begge ønsket seg tilbake, min mor kom seg til arbeidslivet igjen etter sistemann. Bestemor fikk 8 barn, så fikk det ikke til. Min oldemor hatet husmoryrket, var lite kreativ på kjøkkenet, min mor husker henne som en snill dame som var veldig ivrig på at jenter måtte ta annen utdanning enn husmorskole, noe de kunne få bruk for :) Over snittet glad i å KJØPE bakst var hun også :)

 

Jeg legger lett på meg og blir deprimert hver gang, også varer det 2-3 mndr til ting er på stell igjen

 

Blir fort sint og sur... (Ikke så rart, når jeg nå sitter å spiser frokost, på jobb, og har allerede jobbet en halvtime før det, men skjer litt for ofte utenom disse periodene også..)

 

Anonymous poster hash: 93721...474

Syns synd på de slektningene dine som fikk barn på kontor.

 

Anonymous poster hash: 6f478...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg påvirke av alle rundt meg. På godt og vondt.

Jeg får lett dårlig selvfølelse og derav lite frempå seksuelt.

Jeg er et hverdagsmenneske som ikke lengter etter de store tingene i livet.

Tror du er tvillingen min. Kjenner meg spesielt igjen i det siste punktet ditt.

 

Jeg er kronisk syk og dermed alltid utmattet, sliten og sint.

Jeg har usannsynlig dårlig selvbilde.

Jeg er for mye i mitt eget hode.

Jeg er en kommenterer: må alltid kommentere andre, komme med "tips og råd og innspill". Moren min er lik, og nå gjør jeg det mot ungene mine. Helt grusomt, og jeg er sikker på at det har bidratt til den dårlige selvfølelsen min.

Jeg tar sorgene på forskudd og bekymrer meg.

 

Egentlig ikke så mye som taler for meg for øyeblikket. Småbarnstiden og sykdom har forandret meg som person – eller kanskje bare blottlagt de dårlige kvalitetene mine som tidligere var litt mer skjult.

 

 

 

Anonymous poster hash: c13bd...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rotete

Jeg kan være dårlig til å snakke om følelser og fremstå som litt "kald".

Barna mine kommer før alt og alle.



Anonymous poster hash: 53551...c9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere kroniske sykdommer.

Rastløs

Rotete og lat. Bare lat da det kommer til husarbeid.



Anonymous poster hash: 87fb0...9aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sint som eit lemmen 2 veker i mnd (premenstruell)

Lat

Har alltid rett (meinar jo faktisk sjølv at eg har rett då... Men det går jo an å jenke seg eingong iblandt likevel)

Rart han orkar igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns synd på de slektningene dine som fikk barn på kontor.

 

Anonymous poster hash: 6f478...a21

He-he.... Var vel ikke så gale fatt da. Tror de sluttet jobben før de pressa ut ungen i alle fall :)

 

Anonymous poster hash: 93721...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notorisk utro, konfliktsky (leste om en forskningsrapport som satte de to tingene i sammenheng, og det stemmer bra på meg), eier ikke husmorevner utover å lage mat og har et libido som går veldig opp og ned, av og til er fire ganger om dagen for lite, av og til er fire ganger i året for mye, +++ I tillegg går jeg fort lei, så sjansen for at jeg dumper mannen før han rekker å oppdage de dårlige sidene er overhengende. Er singel nå, og bør forbli det, er rett og slett en drittsekk, men det synes ikke.

 

Problemet er at jeg tilsynelatende er den perfekte kjæresten, helt til jeg ikke er det lenger, så jeg havner gjerne i forhold selv om jeg vet jeg ikke burde. Jeg er laidback, selvstendig, handy, maser ikke, kjefter ikke, tar hensyn, er snill (utover utroskapen, som som regel skjer når det går mot slutten fordi jeg er elendig til å slå opp), tar ansvar for økonomien, ber ikke om penger, vil at begge har et liv ved siden av forholdet, er (visstnok) god i senga (til jeg mister lysten neste gang), er smart, morsom, ser ok ut (7/10 kanskje), liker å pynte meg; et mareritt for en mann å komme ut for fordi de tror de har møtt drømmedama.

 

Det ble enklere etter at jeg fikk barn heldigvis. Terskelen for å gå inn i forhold nå er skyhøy, og ungene skal ikke involveres før jeg vet helt sikkert at dette holder (så, aldri :eeeh: ). Jeg må i hvert fall finne en som er lik meg, så får han heller være utro han også. Jeg har kikket litt på polyamori-miljøet, men det passer ikke helt det heller. Det er noe med "utroskap" satt i system som ikke funker helt for meg, men åpent forhold hadde nok vært lurest. 



Anonymous poster hash: 1a288...c0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..

Dårlig selvtillit/liten tro på meg selv

Emosjonell

Needy

 

Bare å holde seg unna:p

 

Anonymous poster hash: 14c48...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notorisk utro, konfliktsky (leste om en forskningsrapport som satte de to tingene i sammenheng, og det stemmer bra på meg), eier ikke husmorevner utover å lage mat og har et libido som går veldig opp og ned, av og til er fire ganger om dagen for lite, av og til er fire ganger i året for mye, +++ I tillegg går jeg fort lei, så sjansen for at jeg dumper mannen før han rekker å oppdage de dårlige sidene er overhengende. Er singel nå, og bør forbli det, er rett og slett en drittsekk, men det synes ikke. Problemet er at jeg tilsynelatende er den perfekte kjæresten, helt til jeg ikke er det lenger, så jeg havner gjerne i forhold selv om jeg vet jeg ikke burde. Jeg er laidback, selvstendig, handy, maser ikke, kjefter ikke, tar hensyn, er snill (utover utroskapen, som som regel skjer når det går mot slutten fordi jeg er elendig til å slå opp), tar ansvar for økonomien, ber ikke om penger, vil at begge har et liv ved siden av forholdet, er (visstnok) god i senga (til jeg mister lysten neste gang), er smart, morsom, ser ok ut (7/10 kanskje), liker å pynte meg; et mareritt for en mann å komme ut for fordi de tror de har møtt drømmedama. Det ble enklere etter at jeg fikk barn heldigvis. Terskelen for å gå inn i forhold nå er skyhøy, og ungene skal ikke involveres før jeg vet helt sikkert at dette holder (så, aldri :eeeh: ). Jeg må i hvert fall finne en som er lik meg, så får han heller være utro han også. Jeg har kikket litt på polyamori-miljøet, men det passer ikke helt det heller. Det er noe med "utroskap" satt i system som ikke funker helt for meg, men åpent forhold hadde nok vært lurest.  Anonymous poster hash: 1a288...c0b

 

Haha, du har i hvert fall selvinnsikt, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grubler og tenker masse på alt mulig, kan føre til at jeg tar sorgene på forskudd

Altfor ærlig

Altfor god hukommelse, husker hver minste ting som har blitt sagt,gjort. Veldig slitsomt for både meg selv og andre.

 

Anonymous poster hash: 5e507...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stiller for høye krav til meg selv

Jeg stiller for høye krav til andre (kritiserer over en lav sko, hvis ting ikke er gjort ordentlig)

Jeg kan bli bråsint. (Det er nok det mannen sliter mest med)

 

Anonymous poster hash: f5a89...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg vet alltid best (mener ikke - VET)

jeg er nebbete (mot mannen i hovedsak, men av og til med ungene)

jeg er verdens mest utålmodige person - skeller femdeles potetene til 11åringen fordi jeg ikke klarer å se på at det tar så lang tid....

 

 

Anonymous poster hash: 9dcd1...517

😅😅😅

 

 

Anonymous poster hash: 49faa...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig og hater når folk sinker.

Kjenner meg igjen i det å skrelle potetene for 11 åringen😅😝

 

Er ekstremt hormonell to dager før mensen.

 

Blir sur om det er uryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler ikke kritikk

Skippertaksmenneske

Tømmer ikke søpla

 

Jeg spurte mannen 🙊

 

Anonymous poster hash: 0307b...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lat, hater husarbeid.

Jeg er gjerrig, tjener rundt 1 mill i året, men alt går til sparing

Jeg er ikke spesielt glad i sex.

 

Anonymous poster hash: d728a...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rotete/glemsk

Jeg mener mannen bør vite hva jeg tenker

Jeg overanalyserer

 

Anonymous poster hash: e838b...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir aggressiv av smerte ( og har mye vondt)

alt av følelser er på utsia, bruker mye energi på å skjule følelser

heftig kontrollfreak- uten kontroll. Litt av en kombo!

 

Kunne sikkert sagt mer, men det blir så depressivt.

 

Sa jeg at jeg har adhd?? :eeeh:



Anonymous poster hash: c36a7...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...