Gå til innhold

Jeg synes så synd på Trump!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir jo mobbet av hele verden :-(

Anonymous poster hash: 8032f...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Just grab'em by the pussy"

Anonymous poster hash: 10ee0...db9

Skrevet

Hahaha, synd på han? Han er jo ikke riktig navla....

Anonymous poster hash: 3b276...af4
Skrevet

Han blir jo mobbet av hele verden :-(

Dakars milliardær som lyver, jukser og manipulerer.

Anonymous poster hash: a5c1f...39c

Skrevet

Det er synd i verden som har fått Trump som amerikansk president, folk trenger å avreagere med satire.

Anonymous poster hash: 6e7de...5b1
Skrevet

Men google "naked Trump" og se hva som kommer opp:-( Hi

Skrevet

Jeg tror muligens han er den jeg syns minst synd på i hele verden.

Skrevet

Takk for kveldens lattet :D

Synd på Trump.... ha-ha-ha... særlig!

Tar du av deg de forelskede brillene så ser du ham kanskje for det han er, en narcissistisk mann som gir f... i alt og alle bare han får sin vilje eller tjener på det. Han respekterer ingen andre enn seg selv (og muligens Putin, som med stor sannsynlighet har noe på ham), han er kvinnefiendtlig, han er for det meste som vil føre samfunnet 50 år tilbake i tid og vel så det. Han respekterer ikke amerikansk lov. Han er i øyeblikket en svært farlig mann fordi han setter folk opp mot hverandre på en veldig farlig måte.

En ting er alt han kan komme til å gjøre av skade i verden, men han kan gjøre ubotelig skade på USA. Blir han avsatt risikerer man store indre problemer i landet fordi han har satt amerikaner opp mot amerikaner.

Han har allerede gjort det samme som mange diktatorer i historien. Sette grupper opp mot hverandre, hevde at media er fienden, fremstille løgner som fakta, nekter å ta til seg noe kritikk, selv ikke den som baserer seg på fakta, er konsekvent på å skape fronter når konstruktiv og sannferdig kritikk blir presentert og hevder "de andre" er ute etter å ødelegge "oss" og "landet vårt", og at han er den eneste ene som kan redde både "deg og landet".

Les deg litt opp på historie, du, Hi, så tror jeg de rosa brillene din plutselig blir ubehagelig mørke...

Anonymous poster hash: cbc48...99a
Skrevet

Takk for kveldens lattet :D Synd på Trump.... ha-ha-ha... særlig!Tar du av deg de forelskede brillene så ser du ham kanskje for det han er, en narcissistisk mann som gir f... i alt og alle bare han får sin vilje eller tjener på det. Han respekterer ingen andre enn seg selv (og muligens Putin, som med stor sannsynlighet har noe på ham), han er kvinnefiendtlig, han er for det meste som vil føre samfunnet 50 år tilbake i tid og vel så det. Han respekterer ikke amerikansk lov. Han er i øyeblikket en svært farlig mann fordi han setter folk opp mot hverandre på en veldig farlig måte.En ting er alt han kan komme til å gjøre av skade i verden, men han kan gjøre ubotelig skade på USA. Blir han avsatt risikerer man store indre problemer i landet fordi han har satt amerikaner opp mot amerikaner.Han har allerede gjort det samme som mange diktatorer i historien. Sette grupper opp mot hverandre, hevde at media er fienden, fremstille løgner som fakta, nekter å ta til seg noe kritikk, selv ikke den som baserer seg på fakta, er konsekvent på å skape fronter når konstruktiv og sannferdig kritikk blir presentert og hevder "de andre" er ute etter å ødelegge "oss" og "landet vårt", og at han er den eneste ene som kan redde både "deg og landet". Les deg litt opp på historie, du, Hi, så tror jeg de rosa brillene din plutselig blir ubehagelig mørke... Anonymous poster hash: cbc48...99a

Dette!

Skrevet

Jeg også, men han har valgt det selv.

Anonymous poster hash: c2635...93d

Skrevet

Når jeg leser denne overskriften, tenker jeg bare: "Det er IKKE synn i Håkon!!!!!!"

Anonymous poster hash: aa7eb...fcf
Skrevet

Når jeg leser denne overskriften, tenker jeg bare: "Det er IKKE synn i Håkon!!!!!!"

Anonymous poster hash: aa7eb...fcf

Håkon?

Skrevet

Du burde bruke sympatien din på andre mennesker enn han... Han burde være nederst på listen.

Anonymous poster hash: 6aa56...bba

Skrevet

"Just grab'em by the pussy"

Or kick him in the nuts!

Anonymous poster hash: c0508...403

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg sverger...eggstokkene mine tok nettopp selvmord. Ha meg unnskyldt, må finne en lighter for å BRENNE bort netthinnene minne.

Har du lyst til å ha lyst på sex igjen...noensinne...ikke bildegoogle "trump naked"😝😖💩

Skrevet

Jeg sverger...eggstokkene mine tok nettopp selvmord. Ha meg unnskyldt, må finne en lighter for å BRENNE bort netthinnene minne.

Har du lyst til å ha lyst på sex igjen...noensinne...ikke bildegoogle "trump naked"

Ha-ha... jeg vurderte å gjøre det sånn ca. en tiendedels sekund, men kom frem til at det nok er et syn som vil skade meg for livet ;)

Bleikfeit og dvask, gammel, utrent gubbe - som tror at det hjelper å kamuflere seg i oransje maling.

Takk for at du bekreftet at jeg ikke vil tåle det synet! :D

Skrevet

Ha-ha... jeg vurderte å gjøre det sånn ca. en tiendedels sekund, men kom frem til at det nok er et syn som vil skade meg for livet ;)

Bleikfeit og dvask, gammel, utrent gubbe - som tror at det hjelper å kamuflere seg i oransje maling.

Takk for at du bekreftet at jeg ikke vil tåle det synet! :D

Samme her, jeg er altfor tander til å tåle sånt...

Anonymous poster hash: a5c1f...39c

Skrevet

Kødder du?

Anonymous poster hash: e8f23...e23

Skrevet

Hvordan i all verden kom du til å sette de to ordene sammen i søkefeltet?

Anonymous poster hash: d4e58...cdb

Skrevet

Oooh.. dat ass!

Skrevet

Anonymous poster hash: 6aa56...bba

post-42-19782_thumb.jpg

Skrevet

Hvordan i all verden kom du til å sette de to ordene sammen i søkefeltet?

Anonymous poster hash: d4e58...cdb

Har du ikke sett på nyhetene? Ikke sunt å bare være her inne 😂

Anonymous poster hash: 0cd0c...961

Skrevet

Du har helt rett i det HI.

Sliter likevel med å finne noe som helst sympati i hjertet mitt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...