Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Fader altså... Da har samboer lagt frem at han har slitt med en kredittkortgjeld han ikke klarer betale ned. Eller han betaler alltid, ikke noe inkasso. Men det går ikke nedover. Dette er gammel gjeld. Jeg har ikke visst noe. Vi har vært samboere i over 8 år. Så han har betalt i skjul. Vi har nå i fellesskap gått gjennom, å jeg har nå blitt medlånetaker slik at han kan bli kvitt dette fortest mulig. 3 år må vi bruke... Har også skrevet kontrakt på at det er hans gjeld tilfelle vi skulle gå fra hverandre. Men jeg går med en klump i magen. 3 år er lenge. Men heller ikke uoverkommelig. Er snakk om 170 000 kr. Æsj jeg vil spy! Andre her som har gått gjennom det samme? Anonymous poster hash: 19d18...ce3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Jeg og samboer laget et samlelån på våre smålån i et felles stort slik at det skal bli enklere. Han kom for et par dager siden å sa han har brukt 15.000 på kredittkort siden november Anonymous poster hash: 34c7d...fd8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Hva med at dere refinansiere i banken deres med mye lavere rente? Jeg fikk litt problemer for 2 år siden og refinansierte 150.000 og betaler under 3 år og betaler 4200 i mnd. Når dere er to kan dere jo kanskje klare å betale mer for å bli ferdig fort. Anonymous poster hash: 17ce1...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå