Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Synes dere det er rart? Venninna mi og kjæresten er hver eneste helg med foreldrene sine, både hans og hennes. Enten annenhver helg til hver sine, eller at de er halve helgen hos hver side. De har ingen barn. Synes det er så rart jeg, hadde aldri orket selv 🙈 Anonymous poster hash: fc002...7b3
Yellow Brick Road Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Hadde aldri orka jeg heller, og jeg hadde ikke orka om jeg var forelder heller - høres fryktelig slitsomt ut.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Godt vi er forskjellige De blir vell vartet opp.. gratis mat osv Anonymous poster hash: 200b5...584
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Stakkars foreldre😏 Anonymous poster hash: ac3e4...932
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Slik kunne ikke jeg hatt det.Og heller ikke mine foreldre. Men kjenner flere som gjør det samme. Og jul, påske, sommerferie, vinterferie må også tilbringes med familien, ikke bare foreldre men tanter, onkler, søsken osv. Men de trives vel sånn. Anonymous poster hash: 2da11...abf
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Hadde ikke jeg orket. Og håper de bidrar hos foreldrene, ikke at de oppfører seg som de er på hotell. Anonymous poster hash: 46dba...aca
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 En nabo har barna til sønnen på besøk HVER helg, og veldig ofte fra fredag til søndag. Foreldrene har de max en helg i måneden selv. Anonymous poster hash: 062d1...448
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Broren til mannen min er ufør og hos foreldrene deres hver eneste dag, virkelig hver eneste dag. Spiser minst et måltid der hver dag, som regel to...... Jeg er i motsatt ende av skalaen da, har ikke noe særlig nært forhold til mamma. Hun sliter med depresjoner, sosial angst, helseangst osv så enhver samtale handler gjerne om sykdom. Ikke vil hun komme på besøk, ikke inviterer hun på besøk,ikke ringer hun, ikke sender hun sms. Jeg "trenger meg på" en gang i måneden eller noe sånt for å ha en viss kontakt, men det holder i massevis. Anonymous poster hash: a6146...9ae
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Synrs det hørtes litt trivelig ut... jeg har ikke så god relasjon til mine foreldre at det hadde gått. Anonymous poster hash: 6d365...c70
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 28 år, to barn og BOR hjem til mine foreldre!! Slå den dere. 😊 Er bare for en liten periode, men akk så deilig. Mamma disker opp med mat osv. 😊 Anonymous poster hash: 95662...5b7
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Jeg hadde blitt GAL av å tilbringe sååå mye tid med mine foreldre (eller svigerforeldre hvis jeg hadde hatt det). Ja, jeg syns det er rart å være så mye sammen med sine foreldre når man er voksen. Anonymous poster hash: 46329...422
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 Virker som om at de har et godt forhold til foreldrene og det er jo kjempe bra. Det er så klart veldig spesielt om de er hos foreldrene hver eneste helg men om de og foreldrene trives med det så er det jo bare koselig og ikke noe vi har noe med Jeg hadde ikke orket å dra hver eneste helg til foreldrene våre selv om forholdet til dem var bra. Anonymous poster hash: da3d4...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå