Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Ja, da dukket det opp enda en "ikke lov å spise" på lista Noen flere som hadde hekta på lakris under svangerskapet? Som har friske og raske barn Anonymous poster hash: 17150...433
februarprins2013 Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 har det, jøss, var ikke der 2013, jeg spiste mye lakris da, nesten bare det,cola og taco jeg holdt på
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 da jeg gjikk med gutten min i 2004 levde jeg på lakris de 3 første mndene pga kvalme. han er en frisk 12 åring han😋 Anonymous poster hash: 1c205...fb5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Man skal nok spise ganske mye. Anonymous poster hash: b9a34...27f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Skal en del lakris til, da. Det er nok blåst opp litt. Med mindre man sliter med høyt BT og spiser mye lakris daglig går det nok fint. Anonymous poster hash: de226...799
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Har spist MYE lakris i svangerskapet pga kvalme og lavt blodtrykk. Sønnen er nå 8 år og har høyt ordforråd og er skoleflink. Han har ekstremt bra hukommelse, både langtids- og kortids. Anonymous poster hash: 0d4ed...e46
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Jeg spiste lakrisk under første svangerskap; fikk akutt diare, oppkast og sinnsyk hodepine. Kroppen min reagerte skikkelig ille, så lakris holder jeg meg langt unna i graviditeter. Anonymous poster hash: 42e76...d6e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Spiste mye lakris i første svangerskap *2013 Frisk gutt 😊 Anonymous poster hash: e5cbc...cd3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Nidar har en liste med hvor mye man kan spise av deres produkter. Det er ganske mye, tror det var f.eks to poser med lakrisbåter hver dag! Anonymous poster hash: a8ab6...6da
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Jeg spiste lakris hver dag med førstemann i 2005 pga kvalme og lavt BT. Gjorde det samme med andremann også(de første 4 mnd). Fikk anbefalt det av legen. Anonymous poster hash: fa66f...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå