Gå til innhold

Hcg stigning fra 2000 til 4000 på en uke??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Har nå tatt blodprøve som viste en stigende HCG. Fikk ikke vite noe eksakt nivå, men de ringte meg fra gyn pol og sa jeg ikke skulle tenke mer på det, annet enn at det var et levende foster å se på ultralyd. ❤️❤️❤️

 

De kunne ikke si no om hvor langt jeg var på veg, ny ultralyd om to uker 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei igjen dere! Har vært på ultralyd i dag, uke 8 på torsdag. Alt er egentlig helt fint med begge. Ser hjerte fint, vokser godt men fortsatt tidlig å si noe. Har hatt litt brun utflod den siste uka og skal til syden torsdag. Håper det gir seg til da, hvis ikke blir det null bading på meg.. synes jeg har hatt blødningen litt lenge, men har ikke blødd ferskt rødt blod og har heller ikke vondt. Håper alt er bra.. føler meg litt stinn og øm i magen, vondt å presse, forstoppelse til tusen... håper det gir seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringen! Jeg har tenkt på deg ☺️

Så bra at alt ser fint ut! Så flott! Nyt sydenturen, det hørtes helt herlig ut akkurat nå ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt ser fint ut! Med tredjemann hadde jeg også lav HCG-stigning, og var overbevist om at jeg kom til å spontanabortere. Jeg hadde også en liten blødning rundt uke 4-5. I dag har vi en flott og frisk 1-åring i hus:-) Så når ultralyd nå har vist at alt er fint, prøv å slappe av!

 

Anonymous poster hash: 012ed...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet fosteret akkurat 8 uker gammelt. Torsdag morgen fikk jeg plutselig så vondt i magen, blødde masse. Da jeg kom frem til hotellet kom en litt større, blank klump i do og jeg hadde vel egentlig skjønt det lenge. Det har vært vondt, men takk til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet fosteret akkurat 8 uker gammelt. Torsdag morgen fikk jeg plutselig så vondt i magen, blødde masse. Da jeg kom frem til hotellet kom en litt større, blank klump i do og jeg hadde vel egentlig skjønt det lenge. Det har vært vondt, men takk til alle

Så utrolig trist å lese 😢😢

God klem til deg

 

Anonymous poster hash: 1091c...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit, HI. Har (fortsatt) tenkt på deg og lurt på om det skulle gå godt for deg.

 

Sender deg en god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...