Gå til innhold

Er visst helt alene i graviditeten.. igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sint og lei meg nå. Mannen tåler ikke st jeg har blitt gravid. Mener jeg skal ta abort fordi det psser bedre om et år. Faen ta han altså! Det passer nå også selv om det passer litt mindre! Jeg holdt lenge igjen før jeg sa jeg var gravid. Og når jeg først tør å si jeg vil beholde (9 uker på vei!!) så klikker han og "truer" med at han ikke kommer til å være der. Hva faen er galt med fyren? Jeg blir så jævlig sint og skuffet! Soer han aldri i verden vil velge oss (meg og barnet) foran barnet han har fra før. Nei greit det men skal han velge det første barnet foran det andre? Det går an å ha TO barn?!??? Ikke i følge han.. vi har ingen felles barn.. jeg sier det eneste je er redd for er å gå gjennom et svangerskap igjen deprimert og alene. Jeg trenger støtte av noen andre som gleder seg sammen med meg. Men det får jeg IKKE.. verste er st jeg vet jo han blir glad i barnet når det kommer men jeg vet ikke om jeg kan tilgi denne oppførselen. Vi er gift og har faste jobber hva faen er problemet? Sorry utblåsningen men jeg trenger det og jeg har ingen å støtte meg på 😢 Har sett det er ei annen her inne som også har samme problem der mannen ønsker abort. Jeg er ikke samme person. Det fins dessverre flere av oss

Anonymous poster hash: f06a4...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor finner du disse drittsekkene?

Anonymous poster hash: 660d6...c1a

Skrevet

Huff, en slik holdning tror jeg ville gjort slutt på følelsene mine for mannen :/

Jeg sier som jeg sa til hun andre i samme situasjon - ring familievernkontoret i morgen og be om hastetime der for dere.

Vil han ikke være med, ta timen alene. Om du ikke vil ta abort, da beholder du.

Jeg blir rett og slett forbanna på menn som tror det bare er å ta en abort uten at det har noen følger eller at det ikke betyr noe.

Der kvinnen går gjennom en hel rekke endringer fysisk og blir påvirket psykisk og følelsesmessig, der kan mannen ikke kjenne noe av dette på kroppen. Jeg tror det er noe av grunnen til at så mange menn ikke greier å forholde seg til graviditeten og mener det er lettvint å bare ta abort og heller få barn litt senere.

Jeg får virkelig dårlige vibber av den mannen din, HI. Jeg reagerer på tre ting du skriver. Det ene er at han klikker som han gjør. Videre truer han deg med at han ikke vil være der for deg hvis du ikke gjør som han vil. Og like ille, at han helt tydelig distanserer seg selv og det barnet han har fra før fra deg. Om han nå får et barn med kvinnen han er gift med så gjør da ikke det at han ikke lenger er far til sitt første barn. Noe skurrer veldig med den kommentaren at han aldri vil velge deg og nytt barn foran det han har! Det er ikke snakk om å velge, det er snakk om å ha begge deler.

Med den holdningen han viser nå så har jeg absolutt ingen tro på at han vil ha barn om et år heller. Om et år vil han fremdeles ha sitt første barn. Om et år vil det garantert være noe annet som gjør at det ikke passer 100 % å få barn akkurat da.

Fortell ham i kveld at du i morgen bestiller du time til familievernkontoret og du regner med at han blir med dit.

Vil han ikke - da hadde jeg bedt ham flytte før han rekker å faktisk dumpe deg. Kanskje er det nok med en vekker for ham. Og er det ikke det, da må du bare gjøre det som er best for deg selv i lengden.

Klem og lykke til videre!

Anonymous poster hash: 4d0bf...856
Skrevet

Sankket dere ikke om unger FØR dere giftet dere?

Anonymous poster hash: 4fdc5...c92
Skrevet

Sankket dere ikke om unger FØR dere giftet dere?

Anonymous poster hash: 4fdc5...c92

Selv om de snakket om det på forhånd så er det et faktum at hun nå er gravid nå. Da må de forholde seg til det. De er gift, de har trygge jobber begge to. Det at det passer bittelitt bedre neste år er ikke grunn nok til å ta abort om hun ikke vil.

De har hatt sex sammen, nå har det gjort henne gravid. De har tydeligvis planlagt unger på et tidspunkt, da tar de ansvar nå når graviditeten er et faktum.

Og den kommentaren til nr. to... helt idiotisk kommentar! Det er dessverre ikke alle menn som avslører sine drittsekktendenser før langt uti forholdet, gjerne ikke før man sitter der gift eller gravid.

Skrevet

Vel du kan faktisk ikke bestemme at han skal bli en far som er tilstede. Han kan heller ikke bestemme at du må ta abort.

Velger du å være gravid bør du flytte fra han siden han ikke er interessert i barn med deg. Selvsagt kan han ta seg av barnet han alt har og nekte å ha noe med det nye å gjøre. Kipt ja, men han har jo gitt beskjed på forhånd.

Med depresjoner og diverse bør du faktisk vurdere abort. Du står jo i fare for å få koblet inn barnevernet dersom du ikke klarer ta deg av barnet alene og far ikje vil ha noe med barnet.

Anonymous poster hash: a6898...f0d

Skrevet

Han kom faktisk hjem med blomster og sa unnskyld. Så nå får vi se om vi klarer å bli enige likevel. Sier han skal prøve å være positiv. Og at nå har han sagt det han har sagt så han skal ikke si mer..

oppklaringer: jeg er ikke deprimert men var delrimert sist svangerskap da jeg var alene.

Jeg ventet ikke med å fortelle til jeg var 9 uker, jeg sa i dag, 9 uker på vei at jeg har bestemt meg for å beholde.

Ser ut som det går bedre men tusen takk til dere som kom med gode svar til det lille utbeuddet mitt. Kan godt hende bi tar en tur til fanilievernkontoret uansett:)

Skrevet

Han kom faktisk hjem med blomster og sa unnskyld. Så nå får vi se om vi klarer å bli enige likevel. Sier han skal prøve å være positiv. Og at nå har han sagt det han har sagt så han skal ikke si mer..

oppklaringer: jeg er ikke deprimert men var delrimert sist svangerskap da jeg var alene.

Jeg ventet ikke med å fortelle til jeg var 9 uker, jeg sa i dag, 9 uker på vei at jeg har bestemt meg for å beholde.

Ser ut som det går bedre men tusen takk til dere som kom med gode svar til det lille utbeuddet mitt. Kan godt hende bi tar en tur til fanilievernkontoret uansett:)

Bra han har summet seg litt. Men jeg tror det er lurt å få ham med til familievernkontoret nå, for det er helt tydelig at kommunikasjonen ikke fungerer som den skal. Han viser det også nå når han sier han har sagt alt han har å si om saken.

Kom dere i parterapi så fort som mulig, det er lettere nå før dere får barn enn å ta det når du er sliten etter svangerskap, fødsel, amming og våkenetter og belastningen i forholdet blir større. Lærer dere å kommunisere bedre nå så vil dere ha større sjanse for å lykkes sammen fremover :)

Skrevet

Innlegget er blitt moderert grunnet personangrep!! 

Mod K. Taylor

Anonymous poster hash: 0f9a3...4da
Skrevet

Bra han har summet seg litt. Men jeg tror det er lurt å få ham med til familievernkontoret nå, for det er helt tydelig at kommunikasjonen ikke fungerer som den skal. Han viser det også nå når han sier han har sagt alt han har å si om saken.

Kom dere i parterapi så fort som mulig, det er lettere nå før dere får barn enn å ta det når du er sliten etter svangerskap, fødsel, amming og våkenetter og belastningen i forholdet blir større. Lærer dere å kommunisere bedre nå så vil dere ha større sjanse for å lykkes sammen fremover :)

Takk❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...