Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 ... og det er at det er damer med mye "time om their hands". Det vil si damer som ikke jobber/jobber redusert, ikke sitter i FAU/er oppmann/trener laget til poden/organiserer loppemarked/deltar på dugnader etc. I tillegg tenker jeg at de har rolige barn som ikke vekker dem x antall ganger i løpet av natten, og som kanskje ikke er med på så mange aktiviteter? Jeg ser bare ikke hvordan man etter å ha blitt vekket tre ganger den natten, pendlet en time til 100% arbeidsdag, hjem og hente i barnehagen og lage middag, kjøre eldste til fotball der man selv er trener, så hjem for sjekke over lekser og litt husarbeid, lese for og legge (motvillige) barn, deretter har energi til å brette fram orgielakenet for en spektakulær sexakt som akkumulerer i at man squirter så spruten står i veggen. Anonymous poster hash: 4a0b6...801
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 😂😂😂 Anonymous poster hash: c35a8...85d
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Jeg gjør alt det du mener jeg ikke gjør, og har tid til en elsker på si i tillegg. Litt travelt er det jo, men sex'en er VIKTIG! Anonymous poster hash: 5d4b6...dce
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Jeg gjør alt det du mener jeg ikke gjør, og har tid til en elsker på si i tillegg. Litt travelt er det jo, men sex'en er VIKTIG! Anonymous poster hash: 5d4b6...dce Ja da, og jeg er dronningen av Norge. Anonymous poster hash: b035b...46c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 det har med hva men priortitere og det som er viktig. det er viktig og dyrke sex for forholdet. så kan man drite i den klesmaskina som skulla vært hengt opp!! men de er meg!! Anonymous poster hash: e6ede...a1a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Tja jeg har snart tre barn. Jobber skift og driver med hund. Har fantastisk sex selv om jeg nå er høygravid. Barna mine legger seg motvillig de også og våkner rett som det er. I tillegg har vi relativ lang kjøre veie til skole daglig 2x. Er aktiv i fagforeningen, hundeklubben og ellers med den hubdespoeten jeg bedriver (daglig)! Barna er med på hver sin aktivitet som jeg er med på, i tillegg til alt det andre. For meg er sex noe av det viktigste i ett forhold. Vi legger oss heller rett etter barna har sovnet så vi for ha vår tid sammen i stedet for å sitte nede å se på hjernedøde serier.... Anonymous poster hash: 6dcac...291
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Ja da, og jeg er dronningen av Norge. Anonymous poster hash: b035b...46c Ja, faktisk, har hatt elsker i 5 år. Ikke stolt av det, men det er et faktum, og han er viktig for min velvære. Hvorvidt du er dronning eller ikke, forandrer ikke saken. Anonymous poster hash: 5d4b6...dce
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Men dere som svarer, har dere ekstravagant sex med masse variasjon, eller er det mer snakk om kjappis i dusjen? Ser forresten den om å prioritere tid med mannen fremfor TV... HI Anonymous poster hash: 4a0b6...801
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Men dere som svarer, har dere ekstravagant sex med masse variasjon, eller er det mer snakk om kjappis i dusjen? Ser forresten den om å prioritere tid med mannen fremfor TV... HI Anonymous poster hash: 4a0b6...801 Har alltid hatt kjedelig sex med samboer. Han evner ikke å forstå hva jeg liker. Derfor fikk jeg elsker, og vi har fantastisk spennende og deilig sex. Det gir meg mye mer overskudd til å klare alt annet i livet. Anonymous poster hash: 5d4b6...dce
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Men dere som svarer, har dere ekstravagant sex med masse variasjon, eller er det mer snakk om kjappis i dusjen? Ser forresten den om å prioritere tid med mannen fremfor TV... HI Anonymous poster hash: 4a0b6...801 Vi har absolutt aldri en kjapp en i dusjen, det har vi faktisk aldri hatt i snart 10 år 😂. Vi gjør det vi liker, har ikke noe voldsomt med variasjon men noe. Om han ønsker noe eller jeg gjør vi det. Det er kose stunden vår og vi kan holde på leenge kose snakke kanskje ta ett glass vin i rommet, det er vårt soverom og der er vi alene. Kliner mye kysser og kjæler på hverandre. Ikke noe fem minutter fort ferdig og så sove. Men da har vi jo lagt oss/trekt oss tilbake rundt klokken 21 da er vi ikke klar til å sove ennå. I tillegg har vi ikke TV på soverommet så der er det bare oss. Anonymous poster hash: 6dcac...291
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 vi har ikke nødvendigvis en kjappen i dusjen nei. suger og slikker som forspill og kan holde på i 30-40 min. noen ganger utvikler forspillet seg til noe mer og vi kan ha analsex eller andre ting. sexy undertøy innslag på en torsdag slår aldri feil😋 Anonymous poster hash: e6ede...a1a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 Vi har absolutt aldri en kjapp en i dusjen, det har vi faktisk aldri hatt i snart 10 år 😂. Vi gjør det vi liker, har ikke noe voldsomt med variasjon men noe. Om han ønsker noe eller jeg gjør vi det. Det er kose stunden vår og vi kan holde på leenge kose snakke kanskje ta ett glass vin i rommet, det er vårt soverom og der er vi alene. Kliner mye kysser og kjæler på hverandre. Ikke noe fem minutter fort ferdig og så sove. Men da har vi jo lagt oss/trekt oss tilbake rundt klokken 21 da er vi ikke klar til å sove ennå. I tillegg har vi ikke TV på soverommet så der er det bare oss. Anonymous poster hash: 6dcac...291 Oj, dere må være forelsket, hver kveld altså? Imponerende. Vi kunne med fordel gått på rommet noen kvelder, men ikke klokken ni - da er ikke dagens program ferdig enda og ofte har en av oss ikke kommet hjem enda. HI Anonymous poster hash: 4a0b6...801
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #13 Skrevet 20. februar 2017 Vi har ikke sex hver dag men det blir flere ganger i uka. Nøkkelen er å legge seg tidligere 😊 hvis jeg legger meg først kl 23 så orker jeg ikke. Men hvis vi legger oss kl 21 så blir det noe helt annet. Vi jobber begge 100 % og har begge over 1 times reisevei, to hunder og to barn (ett stort og ett lite). Det er bare å se på tv mindre og trykke mindre på tlf så har man mye mer tid. Anonymous poster hash: 9e450...e54
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #14 Skrevet 20. februar 2017 Vi har det travelt hele tiden. Men blir ikke vekt på natta. Mye tull om kvelden ødelgger. Så blir bare 3 ganger i uken. Men syns det er helt OK. Syns det er mest spenning da .... Anonymous poster hash: c70cb...12c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #15 Skrevet 20. februar 2017 Har alltid hatt kjedelig sex med samboer. Han evner ikke å forstå hva jeg liker. Derfor fikk jeg elsker, og vi har fantastisk spennende og deilig sex. Det gir meg mye mer overskudd til å klare alt annet i livet. Anonymous poster hash: 5d4b6...dce Får du ikke følelser for elskeren da? (hilsen ei i litt samme situasjon) Klarer ikke å legge han vekk, da han gir meg så mye. Men igjen bør jeg jo det- da jeg vil ha et liv med samboeren min. Og gjør det bare mere slitsomt for meg selv, dersom det blomstrer følelser ut av dette. Har enda klart å holde de på avstand. Sånn ca :/ Anonymous poster hash: b24c8...db1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #16 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er med på alt som er med på, men jeg sitter med mye energi enn mange andre jeg kjenner. Har ikke noen diagnose altså. Men sex gir meg enda mer energi og føles herlig. Jobber utrolig mye, har flere verv osv. Tror det er en myte det du sier. Mye handler og om prioriteringer. Anonymous poster hash: a8ea4...580
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #17 Skrevet 20. februar 2017 Både jeg og mannen har travle liv. To unger, lekser og treninger. Likevel trener jeg flere ganger per uke. Sexen er fantastisk! Vi varierer massa, har massa leketøy og analsex i tillegg. Både han og jeg elsker det! Vi har vært sammen i 14 år. Anonymous poster hash: 43081...d35
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #18 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er 100% alenemor til 4 barn, jobber 100% og har mye oppfølging av barn. Likevel prioriterer jeg tid til kjæresten og vi har sex hver dag når vi treffes (noe som er hvertfall 6 av 7 dager i uka). Sex er jo fantastisk😁 Anonymous poster hash: e0322...016
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #19 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er 100% alenemor til 4 barn, jobber 100% og har mye oppfølging av barn. Likevel prioriterer jeg tid til kjæresten og vi har sex hver dag når vi treffes (noe som er hvertfall 6 av 7 dager i uka). Sex er jo fantastisk😁 Anonymous poster hash: e0322...016 Og forresten har jeg to på 1 og 4, som kan våkne på natten og starter dagen rundt kl 6😏 Og de to eldste legger seg 21.30. Så mao må sexen foregå mellom 22 og 06 😝 Anonymous poster hash: e0322...016
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #20 Skrevet 20. februar 2017 Begge har 100 prosent stillinger (jeg studerer i tillegg), vi har to barn, fritidssysler og lekser på eldste, bleier og nattevåk på minste, far er med i fau og vi er aktive i en lokal forening som driver med frivillig arbeid. Vi har det svært hektisk for tiden. Men sex det har vi regelmessig, men svært sjeldent på kveldstid (da er vi helt utslitt). Vi har som regel sex på morgenkvisten, deilig å starte dagen med en orgasme og kjærlighet ☺ Anonymous poster hash: 70c50...20f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #21 Skrevet 20. februar 2017 Min eldste er 7 år og jeg har tre barn. I denne perioden jobbet jeg 100%, vært i spesialisering,begynte og avsluttet tilleggsstudie,nattskift osv. Mine bhg barn hadde flere aktiviteter og etter bhg var det obligatorisk tur i parken osv. Vi har sex ofte. Før barna hadde vi sex 3x om dagen,nå er det noe mindre. Barna legger seg kl 19-20 og da er det tid for oss,enten tv serie eller sex eller kos. Den beste sexen er egentlig om dagen når barna er i bhg og skole,og babyen sover. Da er vi mer uthvilte. Ja,minsten våkner ofte fordi jeg fullammer. Anonymous poster hash: 5fe64...8bc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #22 Skrevet 20. februar 2017 Men dere som svarer, har dere ekstravagant sex med masse variasjon, eller er det mer snakk om kjappis i dusjen? Ser forresten den om å prioritere tid med mannen fremfor TV... HI Anonymous poster hash: 4a0b6...801 Finnes det ikke en mellomting? Anonymous poster hash: 7aad6...094
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #23 Skrevet 20. februar 2017 Oj, dere må være forelsket, hver kveld altså? Imponerende. Vi kunne med fordel gått på rommet noen kvelder, men ikke klokken ni - da er ikke dagens program ferdig enda og ofte har en av oss ikke kommet hjem enda. HI Anonymous poster hash: 4a0b6...801 Nei ikke hver kveld. Men en tre-fire ganger i uken. Men vi har lagt ett prinsipp på å alltid gå og legge oss samtidig. Såfremt ikke den ene er på jobb da. Det har vi gjort i 10 år nå. 💕 Anonymous poster hash: 6dcac...291
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #24 Skrevet 20. februar 2017 Hvorvidt du er dronning eller ikke, forandrer ikke saken. Anonymous poster hash: 5d4b6...dce Hahaha,fantastisk kommentar!!! (Ikke så fan av elsker biten da, men ettersom det har vart i 5år, tenker jeg at det må være en grunn til det) Anonymous poster hash: 49438...2f5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #25 Skrevet 20. februar 2017 Hvorvidt du er dronning eller ikke, forandrer ikke saken. Anonymous poster hash: 5d4b6...dce Hahaha,fantastisk kommentar!!! (Ikke så fan av elsker biten da, men ettersom det har vart i 5år, tenker jeg at det må være en grunn til det) Anonymous poster hash: 49438...2f5 Ja, tusen grunner. Ingenting å være stolt av, men man lærer fort at det finnes to mennesketyper; de som fordømmer meg så fort de får vite det, og de som vet at livet kan, og må, leves i millioner av ulike format, og vi gjør alle så godt vi kan. For at jeg skal overleve mitt liv, trenger jeg denne vennen/elskeren i livet mitt. Anonymous poster hash: 5d4b6...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå