Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Til tider er det helt ekstremt. Det har blitt sånn at jeg går og lukter meg selv under armene med jevne mellom rom hele dagen. Til tider har jeg vært nødt til å dusje to ganger fordi jeg ikke blir kvitt lukta. Bruker alltid deodorant og smører meg grundig inn. Kan ikke bruke deodorant med alkohol og aluminium pga allergi så utvalget er jo kraftig redusert. Byttet deodorant sist uke til en økologisk en uten tilsatt parfyme. Syntes den funket greit. Men på lørdag syntes jeg plutselig jeg luktet litt vel fort svette igjen og lukten hadde forandret seg litt også. Søndag hadde jeg feber og lukten var for jævlig. Har feber i dag også og hadde helt angst for at noen skulle komme for nærme meg på jobben. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få bukt med dette? Anonymous poster hash: acee6...181
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Hvorfor går du på jobb når du er syk? Du må snakke med legen. Evt homeopat Anonymous poster hash: 1ab0d...cb8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Jeg var på jobb i dag fordi jeg jobber bare 4 timer noen dager i uka. Siden jeg ikke hadde vært der siden torsdag formiddag viste jeg at det lå en del jobb og ventet på meg. Er ingen andre som kan gjøre dette enn meg. Ved hjelp av paracett fikk jeg unna det som måtte gjøres. I tillegg hadde vi håndverker hjemme på morran i dag så ikke mulig å få ro her. Er jeg i samme form i morgen tidlig så holder jeg meg hjemme. Forkjøla, vondt i halsen og feber. Ikke noe alvorlig. Takk for tipset om homeopat. Skal sjekke ut det. Anonymous poster hash: acee6...181
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har det slik noen dager i løpet av syklusen. Det som hjelper litt er vasking/skrubbsår med Tea Tree -såpe (bruker body shop sin) hver morgen, og barbering. Føler svettelukten henger så godt fast at jeg omtrent må fjerne huden 😩 deodorant etterpå. Fungerer sånn noenlunde. Anonymous poster hash: ca9af...037
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Jeg var på jobb i dag fordi jeg jobber bare 4 timer noen dager i uka. Siden jeg ikke hadde vært der siden torsdag formiddag viste jeg at det lå en del jobb og ventet på meg. Er ingen andre som kan gjøre dette enn meg. Ved hjelp av paracett fikk jeg unna det som måtte gjøres. I tillegg hadde vi håndverker hjemme på morran i dag så ikke mulig å få ro her. Er jeg i samme form i morgen tidlig så holder jeg meg hjemme. Forkjøla, vondt i halsen og feber. Ikke noe alvorlig. Takk for tipset om homeopat. Skal sjekke ut det. Anonymous poster hash: acee6...181 Masse god bedring. Anonymous poster hash: 1ab0d...cb8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Kan det hjelpe deg å kanskje bruke den som er for ekstrem svette? Jeg svettet mye under armene før, dog uten lukt. Men etter å ha brukt den et par perioder har jeg nesten sluttet å svette under armene i det hele tatt. Ikke brukt den på flere år heller nå. Husker ikke navnet. Men apotekets mener jeg det står på den. Den er veldig sterk så følg evt. anvisningen. Anonymous poster hash: 068ff...47c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Nå så jeg at du ikke kan bruke den. Da beklager jeg svaret mitt. Kan kortison hjelpe? Anonymous poster hash: 068ff...47c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Har du forsøkt Stop24 (RollOn) som kjøpes på Apotek? Har hjulpet meg enormt. Anonymous poster hash: e6ed6...16c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Botox kan vel og hjelpe Anonymous poster hash: a4cf1...db8
Mamma_til_2 Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Vill tipse om at enkelte personer reagerer på enkelte vaske og skyllemiddel da vill svetten lukte med en gang så prøv og bytt merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå