Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Har søkt på sør sia vi, men virker som det nesten er umulig å få plass i nærheten ....huff Anonymous poster hash: c3ee6...56f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Vi fikk plass på overflyttingsopptak, men takket nei. Ja, det er stappfullt på sør-sida dessverre. Men Gnist åpner i aug. Vi fikk ikke plass før minste var 20 mnd. Det bygges hus til den store gullmedaljen, men skoler og bhg blir nedprioritert. Snart går det galt tror jeg. Anonymous poster hash: 756e7...083
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Har søkt på sør sia vi, men virker som det nesten er umulig å få plass i nærheten ....huff Anonymous poster hash: c3ee6...56f Hvor på sørsida? Vi har søkt på to bhg på sørsiden. Anonymous poster hash: aad9a...17f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Er det overflyttingsopptak stiller dere først i kø og får garantert plass. Er det det vanlige opptaket kommer det jo ikke svar før tidligst uti mars. Ikke ta sorgene på forskudd... Anonymous poster hash: 756e7...083
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Vi fikk plass på overflyttingsopptak, men takket nei. Ja, det er stappfullt på sør-sida dessverre. Men Gnist åpner i aug. Vi fikk ikke plass før minste var 20 mnd. Det bygges hus til den store gullmedaljen, men skoler og bhg blir nedprioritert. Snart går det galt tror jeg. Anonymous poster hash: 756e7...083 Jepp. Overfylte klasserom og altfor trange garderober er jo allerede et faktum. Trinnene blir bare større og større på "vår" skole. Anonymous poster hash: 3bf93...f43
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Jepp. Overfylte klasserom og altfor trange garderober er jo allerede et faktum. Trinnene blir bare større og større på "vår" skole. Anonymous poster hash: 3bf93...f43 Ja. Vi er på den minste skolen. Heldigvis egentlig... Men den må jo bygges ut den også etterhvert. Kommer jo masse elever til ungdomsskolen fra annen skole, helt håpløst! Skjønner ikke hvordan de har tenkt å løse det. Det burde kanskje vært en felles ungdomsskole i de forskjellige bydelene på sør istedet. Anonymous poster hash: 756e7...083
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 De fleste barnehager her på sia vår blir full etter søsken er tatt inn. Så må belage oss på litt kjøring ser det ut til Anonymous poster hash: c3ee6...56f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Lurer på hvordan de skal få det til på Heimdal sia. Sikkert 200 søkere på 10 plasser på de mest populære barnehagene. Men kattem/Saupstad går vel fint det også Anonymous poster hash: c3ee6...56f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 De fleste barnehager her på sia vår blir full etter søsken er tatt inn. Så må belage oss på litt kjøring ser det ut til Anonymous poster hash: c3ee6...56f Aldri si aldri. Vi fikk plass i fjor på 2.valget 😊 Anonymous poster hash: 756e7...083
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Ja. Vi er på den minste skolen. Heldigvis egentlig... Men den må jo bygges ut den også etterhvert. Kommer jo masse elever til ungdomsskolen fra annen skole, helt håpløst! Skjønner ikke hvordan de har tenkt å løse det. Det burde kanskje vært en felles ungdomsskole i de forskjellige bydelene på sør istedet. Anonymous poster hash: 756e7...083 Hvis jeg ikke har misforstått totalt så skal det bygges ny ungdomsskole på Heimdal. Så da blir det forhåpentligvis bedre for slik det er i dag er det vel ganske fullt overalt og blir jo ikke bedre når elever fra flere barneskoler skal inn på samme ungdomsskole. Anonymous poster hash: 3bf93...f43
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Hvis jeg ikke har misforstått totalt så skal det bygges ny ungdomsskole på Heimdal. Så da blir det forhåpentligvis bedre for slik det er i dag er det vel ganske fullt overalt og blir jo ikke bedre når elever fra flere barneskoler skal inn på samme ungdomsskole. Anonymous poster hash: 3bf93...f43 Vi er på andre sia på sør-sia 😁 Her er det 3 skoler, 2 med ungdomsskoler. 2 er stappfulle og skolen som er stappfull har elever som skal over på den minste på ungdomsskolen. Jeg skjønner det bare ikke. Må være bedre med 1 ungdomsskole istedet. Selv om jeg ikke ville hatt ungene mine der selv 😂 De er foreløpig skjermet fra det verste. Anonymous poster hash: 756e7...083
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 Vi er på andre sia på sør-sia 😁 Her er det 3 skoler, 2 med ungdomsskoler. 2 er stappfulle og skolen som er stappfull har elever som skal over på den minste på ungdomsskolen. Jeg skjønner det bare ikke. Må være bedre med 1 ungdomsskole istedet. Selv om jeg ikke ville hatt ungene mine der selv 😂 De er foreløpig skjermet fra det verste. Anonymous poster hash: 756e7...083 Tiller? Anonymous poster hash: aad9a...17f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #13 Skrevet 20. februar 2017 Tiller? Anonymous poster hash: aad9a...17f 👍 Anonymous poster hash: 756e7...083
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #14 Skrevet 20. februar 2017 👍 Anonymous poster hash: 756e7...083 Rosten var en ren ungdomsskole i noen år , men pga at hårstad skole er stappfull så måtte de åpne for barneskole på rosten for å få plass til alle som skal begynne. Anonymous poster hash: aad9a...17f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #15 Skrevet 20. februar 2017 Rosten var en ren ungdomsskole i noen år , men pga at hårstad skole er stappfull så måtte de åpne for barneskole på rosten for å få plass til alle som skal begynne. Anonymous poster hash: aad9a...17f Vet. Satt å snakka om det nettopp her 😊 Klassene er jo forholdsvis små foreløpig. Usikker på klassene på ungdomstrinnet. Er rundt 300-350 på hele skolen. Anonymous poster hash: 756e7...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå