Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Noen som har tips? Barna mine må sove på samme rom, de er begge under 4 år. Problemet er at de tuller. Den ene vekker den andre, sånn var det sist. Hjelper ikke å snakke til eldste... huff... tips for at det skal gå OK? De sover i hver sin ende av rommet Anonymous poster hash: a4bac...4b8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Legg en før den andre Anonymous poster hash: 9b190...8a1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Den eldste er stor nok til å forstå at det ikke er ok å vekke den yngste, så jeg ville lagt den yngste først og latt ham/henne sovne, og så etterpå lagt den eldste. Dersom du har jobbet litt med legging og soving, burde ikke det være noe problem. Ellers så tror jeg ikke jeg hadde brydd med om at de tullet og herjet litt, de sover vel til slutt? Anonymous poster hash: 4659d...9c4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Legg en før den andre Anonymous poster hash: 9b190...8a1 Ja, godt tips Den eldste er stor nok til å forstå at det ikke er ok å vekke den yngste, så jeg ville lagt den yngste først og latt ham/henne sovne, og så etterpå lagt den eldste. Dersom du har jobbet litt med legging og soving, burde ikke det være noe problem. Ellers så tror jeg ikke jeg hadde brydd med om at de tullet og herjet litt, de sover vel til slutt? Anonymous poster hash: 4659d...9c4 Får prøve å legge yngste først, ja. Ikke dumt, det! De sovner til slutt, men vekker hverandre i løpet av natta... og holder oss våkne... Og ender opp med grining og at de er overtrøtte (vi vet jo alle hvordan overtrøtte barn er! ) Anonymous poster hash: 7ee20...b96
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Ja, godt tips Får prøve å legge yngste først, ja. Ikke dumt, det! De sovner til slutt, men vekker hverandre i løpet av natta... og holder oss våkne... Og ender opp med grining og at de er overtrøtte (vi vet jo alle hvordan overtrøtte barn er! ) Anonymous poster hash: 7ee20...b96 Det skjønner jeg godt. Med fire barn hvor alle har slitt med søvnen i større eller mindre grad da de var små, vet jeg mye om den frustrasjonen ja! Dersom det er veldig ille ville jeg vurdert å ha minste i reiseseng inne med dere, ev. i deres seng. Anonymous poster hash: 4659d...9c4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Det skjønner jeg godt. Med fire barn hvor alle har slitt med søvnen i større eller mindre grad da de var små, vet jeg mye om den frustrasjonen ja! Dersom det er veldig ille ville jeg vurdert å ha minste i reiseseng inne med dere, ev. i deres seng. Anonymous poster hash: 4659d...9c4 Ja, men hun våkner av oss. Mannen snorker, hehe.. skal ikke være lett. Skal på besøk og de har ikke nok soverom. Er heldigvis bare 2 overnattinger, men.. Ja, søvn er vanskelig! Begge mine har slitt, de og.. Yngste er 15 mnd og sover fortsatt ikke om natta. Eldste begynte vel å sove natta rundt da hn var 2-2,5 år Anonymous poster hash: 7ee20...b96
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Ja, men hun våkner av oss. Mannen snorker, hehe.. skal ikke være lett. Skal på besøk og de har ikke nok soverom. Er heldigvis bare 2 overnattinger, men.. Ja, søvn er vanskelig! Begge mine har slitt, de og.. Yngste er 15 mnd og sover fortsatt ikke om natta. Eldste begynte vel å sove natta rundt da hn var 2-2,5 år Anonymous poster hash: 7ee20...b96 Det kan jo være det går litt bedre denne gangen. Dere får bytte litt på å ha dem på dagtid og forsøke å snike dere til hver deres dupp, så holder i hvert fall tålmodigheten. 15 mnd er jo ikke all verden da. Ingen av våre sov skikkelig rundt før de var over 2 år, men ene var 6 år og andre er 14 år og sover fortsatt ikke hele natten (men sluttet å vekke oss da han var 7-8 år). Han på 14 år får medisinsk oppfølgning og har fått "diagnosen" store søvnvansker. Anonymous poster hash: 4659d...9c4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Det kan jo være det går litt bedre denne gangen. Dere får bytte litt på å ha dem på dagtid og forsøke å snike dere til hver deres dupp, så holder i hvert fall tålmodigheten. 15 mnd er jo ikke all verden da. Ingen av våre sov skikkelig rundt før de var over 2 år, men ene var 6 år og andre er 14 år og sover fortsatt ikke hele natten (men sluttet å vekke oss da han var 7-8 år). Han på 14 år får medisinsk oppfølgning og har fått "diagnosen" store søvnvansker. Anonymous poster hash: 4659d...9c4 Godt det er en diagnose da, så bedres det forhåpentligvis snart.. Anonymous poster hash: 7ee20...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå