Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Har hatt fast sex partner i 6 mnd, men midt i denne tiden hadde jeg sex med en kompis av meg. Etter den gang har jeg vært fryktelig plaget. Utflod, kløe, svie.. Hver mnd siden da har jeg tatt canesten vagitorien og salve(alltid blusset opp igjen etter mens så). Men nå gikk jeg til lege for tenkte at det Må jo være noe annet. Fikk meg en ny gu, denne viste negativ på alt. Så ingen kjønnssykdom heller. Fikk så skrevet ut en kur for bakteriell vaginose, og var ferdig med denne kuren natt til i går....men det er ikke bedre!! Kløe og svie enda! Hva fader foregår?? Noen andre som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 3b338...959
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Dytt Anonymous poster hash: 3b338...959
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Ble du testet for Mykoplasma? http://www.sexogsamfunn.no/sykdommer/seksuelt-overforbare-infeksjoner/mykoplasma/ Anonymous poster hash: 977d1...9cf
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Har du prøvd å ta Diflucan? Er en pille du svelger som skal ta soppinfeksjon. Canesten har aldri fungert på meg, men Diflucan fungerer. Jeg får det alltid på resept etter antibiotikakur, men du kan kjøpe den reseptfritt på apoteket også. Anonymous poster hash: 7bec9...5b6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Det er karma. Utro karma, nærmere bestemt. Anonymous poster hash: 89064...18b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Canesten hjelper ikke lenger på meg, Pevaryl derimot funker. Du kan også ta to kurer etterhverandre og se om det da blir bedre. Husk også å smøre over hele linja, ikke bare akkurat der det klør og svir. Kan også anbefale Ellen-tamponger i stedet for vanlige. Anonymous poster hash: caa1c...4a2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Det er karma. Utro karma, nærmere bestemt. Anonymous poster hash: 89064...18b Har ikke vært i forhold, har hatt en kosevenn. Så mulig du bør la være å svare på tråder når slikt som dette er det du har å komme med! Hi Anonymous poster hash: 3b338...959
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Ble du testet for Mykoplasma? http://www.sexogsamfunn.no/sykdommer/seksuelt-overforbare-infeksjoner/mykoplasma/ Anonymous poster hash: 977d1...9cf Takk for tips, skal høre med legen om dette. Hi Anonymous poster hash: 3b338...959
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Har du prøvd å ta Diflucan? Er en pille du svelger som skal ta soppinfeksjon. Canesten har aldri fungert på meg, men Diflucan fungerer. Jeg får det alltid på resept etter antibiotikakur, men du kan kjøpe den reseptfritt på apoteket også. Anonymous poster hash: 7bec9...5b6 Aldri hørt om. Men da skal jeg prøve den. Takk:) Hi Anonymous poster hash: 3b338...959
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Canesten hjelper ikke lenger på meg, Pevaryl derimot funker. Du kan også ta to kurer etterhverandre og se om det da blir bedre. Husk også å smøre over hele linja, ikke bare akkurat der det klør og svir. Kan også anbefale Ellen-tamponger i stedet for vanlige. Anonymous poster hash: caa1c...4a2 Takk:) Pevaryl, er det også en vagitorie tab du fører inn med tilhørende salve? Hi Anonymous poster hash: 3b338...959
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Takk:) Pevaryl, er det også en vagitorie tab du fører inn med tilhørende salve? Hi Anonymous poster hash: 3b338...959 Ja. Dvs en kur består av fire (eller var det seks mon tro?) vagitorier som skal tas fire (seks?) kvelder på rad + smøre med krem. Anonymous poster hash: caa1c...4a2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 Jeg var kjempeplaget med soppinfeksjoner. Så sluttet jeg å bruke trange jeans (bruker nå bare skjørt/kjoler og strømpebukse), og er kvitt problemet. Ikke hatt soppinfeksjon på 1,5 år! Anonymous poster hash: bf5ef...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå