Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Glemmer jo bare å ta de når de står gjemt inne i skapet, og å ha de fremme blur bare rot da det er snakk om 5 forskjellige bokser (både til ungene og oss). Noen som har et godt tips til hvordan oppbevare de så de ikke glemmes? Anonymous poster hash: c8827...466
Von Hertelhofen Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 I en tom isboks oppå kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Har dem i et skap på kjøkkenet. Har rutine på å servere dem sammen med frokosten, så blir det ikke glemt. Anonymous poster hash: f96ae...a91
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Her har jeg dosett, så da fylles den opp hver søndag. Dosetten ligger i en hylle på kjøkkenet. Boksene står i et skap på soverommet Anonymous poster hash: 8e603...9b0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Hvorfor må dere ta så mye forskjellig? Spiser dere ikke vanlig mat? Friske folk med et variert kosthold trenger vanligvis ikke vitamintilskudd. Jeg tar bare d-vit (påvist mamgel), og de har jeg i kjøkkenskapet. Har fast rutine på å ta de når jeg tar meg et glass vann til frokosten. Anonymous poster hash: 983a4...895
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Hvorfor må dere ta så mye forskjellig? Spiser dere ikke vanlig mat? Friske folk med et variert kosthold trenger vanligvis ikke vitamintilskudd. Jeg tar bare d-vit (påvist mamgel), og de har jeg i kjøkkenskapet. Har fast rutine på å ta de når jeg tar meg et glass vann til frokosten. Anonymous poster hash: 983a4...895 Det er vel ikke alle som er friske eller har et variert kosthold da. Jeg har en sønn som er veldig småspist og må ha jern, b, c og d vitamin. Han spiser riktig mat (vi har vært hos ernæringsfysiolog), men han spiser for lite av det. Anonymous poster hash: f96ae...a91
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Hi her. Vi spiser sunn og variert mat. Men barna mine har alvorlige matallergier som gjør at vitaminer er nødvendig, og jeg har tarmsykdom som gjør at tarmen ikke tar opp nok. Derfor vitaminer Anonymous poster hash: c8827...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå