Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Jeg tror jeg har det nå, føles likt fra da jeg slet med det før. Jeg har det bra om dagen, men tidligere i kveld ble jeg oppringt av min far med spørsmål om å hjelpe med å tømme leiligheten til bestemoren min siden den nå skal selges. Det kom som et sjokk! Hun er gammel og blitt dårlig, men jeg visste ikke at det stod så dårlig til at hun aldri kommer hjem igjen. Er nok ikke lenge igjen. Kan det utløse angstanfall? At det gikk virkelig opp for meg i kveld at det snart er over? Anonymous poster hash: 3635f...883
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Angstanfall kan utløses ved store omveltninger i livet, slik som graviditet/fødsel, jobb/skole (endringer), økonomi,sykdom og dødsfall mm. Det er helt normalt å oppleve angstanfall nå som du går igjennom det du gjør. Mistet min bestemor før jul og slet med angstanfall lenge etterpå. Anonymous poster hash: 45d99...951
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Det er jo ingen regel for hva som kan og ikke kan utløse angst. Du fikk jo en form for sjokk nå, ang. en person du står nært og er glad i. Så det kan godt utløse et anfall. Nå sier du ikke noe om hun er akutt eller alvorlig syk, men det er mange som tømmer leilighetene når de må flytte på sykehjem. Mange lever i lang tid på sykehjem, noen i flere år også. Så det trenger ikke være slik at det er veldig kort tid igjen for din bestemor. Om hun er veldig syk og ikke har lang tid igjen, prøv å akseptere det som en del av livet. Din bestemor har hatt et liv, fått barn og barnebarn, hun har levd. Det er livets gang. Du tar med deg masse gode minner, og de kan ingen ta fra deg noengang. Snakk med noen om følelsene dine, da blir de ikke like store og skremmende. Klem Anonymous poster hash: 6987e...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå