Gå til innhold

Er så SJUKT Johaug-lei!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg Google som regel ikke medisiner jeg tar, men forskjellen er at jeg ikke risikerer å bli tatt i doping da jeg ikke bedriver aktiv idrett. Er man toppidrettsutøver må man ha en betraktelig høyere aktsomhet i forhold til medisiner da konsekvensene kan bli så enorme.

 

Anonymous poster hash: 0d6d9...c21

 

 

Jeg har drevet med konkurranse innen amatøridrett for noen år siden, og går fast på enkelte medisiner som er på forbudslista med mindre man har resept og legeerklæring. Jeg passet på å ha legeerklæring med meg hver gang jeg skulle gå konkurranse, og jeg er som sagt amatør de luxe. Proffutøvere som håver inn flere titalls millioner i året på idretten sin bør jo ha høyere aktsomhetskrav enn amatørutøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jo hele problemet at hun ikke har sagt unnskyld eller innrømmet at hin har gjort feil

 

 

Signerer. Alle andre tar visst feil, blant annet legen som måtte gå på dagen. Det er ikke vanlig i arbeidslivet at når flere er involvert i en feil, er det kun en som blir avskjediget, mens andre får arbeide videre uten konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet med konkurranse innen amatøridrett for noen år siden, og går fast på enkelte medisiner som er på forbudslista med mindre man har resept og legeerklæring. Jeg passet på å ha legeerklæring med meg hver gang jeg skulle gå konkurranse, og jeg er som sagt amatør de luxe. Proffutøvere som håver inn flere titalls millioner i året på idretten sin bør jo ha høyere aktsomhetskrav enn amatørutøvere.

Og hvor i svaret mitt mener du at jeg ikke mener toppidrettsutøvere må utvise særskilt aktsomhet? Jeg skriver at jeg som ikke bedriver noe konkurranse innenfor idrett ikke sjekker mine medisiner nøye, men at toppidrettsutøvere må utvise stor aktsomhet og sjekke.

 

 

Anonymous poster hash: 0d6d9...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor i svaret mitt mener du at jeg ikke mener toppidrettsutøvere må utvise særskilt aktsomhet? Jeg skriver at jeg som ikke bedriver noe konkurranse innenfor idrett ikke sjekker mine medisiner nøye, men at toppidrettsutøvere må utvise stor aktsomhet og sjekke.

 

 

Anonymous poster hash: 0d6d9...c21

 

 

Beklager, skulle ikke ha sitert ditt innlegg, var vel svar til dem som mener at "hun gjorde jo bare en liten feil og er heeelt uskyldig, og man kan da ikke kreve at man sjekker alle medisiner man får".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Blir bare irritert når jeg ser det sutretrynet hennes. Får ikke noe sympati for henne. Hennes slurv og dumhet er grunnen til at hun står der hun er nå.

 

Anonymous poster hash: 84855...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...