Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Har vært å sett på ukm i helgen, utrolig gøy og mange talentfulle barn og unge. Men jeg reagerte på at mange av jentene danset nokså utfordrende, typ skyte ut rumpa og klaske på den, forsøk på twerk, sensuell rugging mens tekstene i sangene handlet om rumper og om hvor deilige de var.... Tror jenter at det er hva de må by på? Er det normalt? Er det GREIT at jenter på 12 år åler seg på gulvet som en brunstig katt iført korte shorts og sportsBH? Pappaen til hun som var værst jobber på ukm, så han har jo godkjent dette. Kjenner at jeg håper at jeg har gitt jenta mi andre verdier og at hun forstår at hun har andre ting å by på enn det der.. Hilsen fru Prippen.... Anonymous poster hash: d69b9...04b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Har vært å sett på ukm i helgen, utrolig gøy og mange talentfulle barn og unge. Men jeg reagerte på at mange av jentene danset nokså utfordrende, typ skyte ut rumpa og klaske på den, forsøk på twerk, sensuell rugging mens tekstene i sangene handlet om rumper og om hvor deilige de var.... Tror jenter at det er hva de må by på? Er det normalt? Er det GREIT at jenter på 12 år åler seg på gulvet som en brunstig katt iført korte shorts og sportsBH? Pappaen til hun som var værst jobber på ukm, så han har jo godkjent dette. Kjenner at jeg håper at jeg har gitt jenta mi andre verdier og at hun forstår at hun har andre ting å by på enn det der.. Hilsen fru Prippen.... Anonymous poster hash: d69b9...04b Jeg vet ikke hva som er normalt, men tror jeg også er litt prippen, for dette hørtes ikke riktig ut i mine ører. Hadde ikke syns noe om det dersom det var min jente. Kanskje lett for meg å si, siden jeg bare har gutter. Anonymous poster hash: 7d365...b2d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Er det ikke slik denne danseskolen er, omtrent som vals var på sekstenhundretallet, litt "vovet". Anonymous poster hash: eb936...85e
ma(G)ma med to små :) Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Min datter hadde ikke fått lov. Jeg synes ikke det er greit at jenter skal "by på seg selv" før de er ... vel, egentlig aldri... Til nød etter 16, kanskje? Men jeg ER prippen, da. Eller bevisst og feministisk, som jeg kaller det selv 😉
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 "deigedans", fantastisk ord, haha 😂 Anonymous poster hash: 6bf0d...a75
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Hvor var dette? Har aldri opplevd det på ukm før Anonymous poster hash: f5cbc...6b3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Hvem har laget koreografien da? Anonymous poster hash: 6393e...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå