Gå til innhold

Makaronirett i niste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt Makaronirett med pølse og tomatsaus i dag. I morgen skal barna på tur, og skal ha litt ekstra god niste.

Hvis makaroniretten står i kjøleskap over natta.. kan den da være med som niste som de skal spise rundt klokka tolv?

Har hørt noe greier om at det kan være farlig å spise pasta som har stått i romtemperatur over tid. Høres for meg helt merkelig ut, men..

Anonymous poster hash: d91e0...007

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer at det kan dannes giftstoffer i pasta og ris som står for lenge i romtemperatur. Men de skal vel gå tur ute i kulden?

Anonymous poster hash: eb32c...b51

Skrevet

Oj....jeg leste "makaronirett i kiste" og åpnet tråden for å lese en litt bisarr greie..hvor avdøde skulle få med seg dette på siste reise😂

Skrevet

Oj....jeg leste "makaronirett i kiste" og åpnet tråden for å lese en litt bisarr greie..hvor avdøde skulle få med seg dette på siste reise😂

😂😂😂😂

HI

Skrevet

Det stemmer at det kan dannes giftstoffer i pasta og ris som står for lenge i romtemperatur. Men de skal vel gå tur ute i kulden?

Anonymous poster hash: eb32c...b51

Usikker på hvor de kommer til å oppbevare sekkene.. de skal på bondegård.

Skrevet

Hvilke bivirkninger snakker vi om her. Antall makaronirelaterte dødsfall må være lavt.

Anonymous poster hash: ee155...a97

Skrevet

Hvilke bivirkninger snakker vi om her. Antall makaronirelaterte dødsfall må være lavt.

Anonymous poster hash: ee155...a97

Haha, nå lo jeg høyt. Makaronirelaterte dødsfall :legrine:

Anonymous poster hash: 5644b...e5a

Skrevet

Er veldig liten sjanse for at det går galt. Er størst sjanse med ris har jeg skjønt.

Anonymous poster hash: ad9a3...74d

Skrevet

Jeg sender ofte med pasta, risretter eller pizza som niste. Har aldri hatt noe trøbbel med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...