Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Vi har hatt Makaronirett med pølse og tomatsaus i dag. I morgen skal barna på tur, og skal ha litt ekstra god niste. Hvis makaroniretten står i kjøleskap over natta.. kan den da være med som niste som de skal spise rundt klokka tolv? Har hørt noe greier om at det kan være farlig å spise pasta som har stått i romtemperatur over tid. Høres for meg helt merkelig ut, men.. Anonymous poster hash: d91e0...007
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Det stemmer at det kan dannes giftstoffer i pasta og ris som står for lenge i romtemperatur. Men de skal vel gå tur ute i kulden? Anonymous poster hash: eb32c...b51
TinaK 1990 Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Oj....jeg leste "makaronirett i kiste" og åpnet tråden for å lese en litt bisarr greie..hvor avdøde skulle få med seg dette på siste reise😂
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Oj....jeg leste "makaronirett i kiste" og åpnet tråden for å lese en litt bisarr greie..hvor avdøde skulle få med seg dette på siste reise😂 😂😂😂😂 HI Anonymous poster hash: d91e0...007
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Det stemmer at det kan dannes giftstoffer i pasta og ris som står for lenge i romtemperatur. Men de skal vel gå tur ute i kulden? Anonymous poster hash: eb32c...b51 Usikker på hvor de kommer til å oppbevare sekkene.. de skal på bondegård. Anonymous poster hash: d91e0...007
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Hvilke bivirkninger snakker vi om her. Antall makaronirelaterte dødsfall må være lavt. Anonymous poster hash: ee155...a97
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Hvilke bivirkninger snakker vi om her. Antall makaronirelaterte dødsfall må være lavt. Anonymous poster hash: ee155...a97 Haha, nå lo jeg høyt. Makaronirelaterte dødsfall Anonymous poster hash: 5644b...e5a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Er veldig liten sjanse for at det går galt. Er størst sjanse med ris har jeg skjønt. Anonymous poster hash: ad9a3...74d
Ophiophagus Hannah Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Jeg sender ofte med pasta, risretter eller pizza som niste. Har aldri hatt noe trøbbel med det.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Haha, nå lo jeg høyt. Makaronirelaterte dødsfall Anonymous poster hash: 5644b...e5a Det er ikke noen vanlig dødsårsak, men det er ganske mage som blir syke. Langt fra alle forstår sammenhengen mellom pastaen og matforgiftning. http://forskning.no/mat-mat-og-helse/2012/01/helsefare-ved-feillagret-pasta-og-ris Anonymous poster hash: d1497...e08
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Det er ikke noen vanlig dødsårsak, men det er ganske mage som blir syke. Langt fra alle forstår sammenhengen mellom pastaen og matforgiftning. http://forskning.no/mat-mat-og-helse/2012/01/helsefare-ved-feillagret-pasta-og-ris Anonymous poster hash: d1497...e08 Jeg vet det. Var bare måten hun skrev det på som jeg synes var morsom Anonymous poster hash: 5644b...e5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå