Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Kjedelig og litt ekkelt. Finner alltid på unnskyldninger for å slippe, og får bare ekle følelser når vi holder på. Ligger å venter på at det er over og håper han kommer raskt. Er det normalt? Anonymous poster hash: 9c6ec...aaf
Sint naken biltyv Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Tja, er nok mer normalt enn folk tror
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Jeg liker det heller ikke, grøsser litt av det egentlig. Anonymous poster hash: e472e...414
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Har du tenkt på HVORFOR du føler slik? Prøv å finne ut hvor disse følelsene stammer fra? Har det skjedd noe sammen med denne partneren, eller tidligere partnere? Noe fra barndommen? Ikke nødvendigvis overgrep, men følelser knyttet til kropp, skam osv...=? Anonymous poster hash: 00afd...6bb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Har du tenkt på HVORFOR du føler slik? Prøv å finne ut hvor disse følelsene stammer fra? Har det skjedd noe sammen med denne partneren, eller tidligere partnere? Noe fra barndommen? Ikke nødvendigvis overgrep, men følelser knyttet til kropp, skam osv...=? Anonymous poster hash: 00afd...6bb Aner ikke hvorfor det er slik. Derfor jeg lurer på om det er normalt. Vi har vært sammen i mange år, elsker mannen min høyt. Vi har ett barn sammen og fungerer godt som familie. Men jeg syns det er ekkelt å bli tatt i, liker ikke klemmer fra noen egentlig. Og sex er rett og slett kjempe kjipt, blir tappet for krefter. Mannen syns det også er kjipt, så han gjør seg fort ferdig og går og ser TV eller legger seg etterpå. Hi Anonymous poster hash: 9c6ec...aaf
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Var det sånn da dere var nyforelska også? Anonymous poster hash: d8a9a...a6b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har det også sånn. Kvier meg veldig. Men jeg vet hvorfor, da. Har en mann som aldri lytter til meg når det gjelder det. Etter 18 år sammen kan han fortsatt finne på å prøve seg på ting han VET veldig godt at jeg misliker sterkt. Det gjør meg nervøs og sexen blir kjedelig. Han klager, jeg forteller hvorfor, men det er aldri hans feil så da kommer vi ingen vei. Anonymous poster hash: ec482...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå