Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Ser hun får mange negative svar. Hva tenker dere om dette: Hadde en venn og vi var rundt, date og sex. Kjent hverandre 6mnd, datet i 2. Det dabbet fort av. Jeg var ute på fest, han var der også med en kompis jeg hadde truffet tidligere.Jeg ble veldig veldig full. Gikk hjem til meg selv alene. Midt på banket det veldig på og jeg åpnet. Det var kompisen hans. Jeg slapp han inn og tenkte han var blitt låst ute. Sa han kunne vente hos meg (bor 500m unna han jeg datet) og gikk å la meg. Var veldig som sagt veldig full. Fyren var plutselig under dyna mi. Dro av meg trusa og prøvde slikke meg. Jeg sa nei. Plutselig dukket han jeg datet opp og begge prøvde seg. Jeg likte han jeg datet men ikke kompisen. Kompisen forsvant og jeg og han andre lå i senga og kysset. Plutselig var de begge i sengen min og dro av meg klærne. Jeg sa nei flere ganger og tilslutt hoppet jeg opp å sparket rundt meg. De lo og stakk. Har aldri følt meg mer naiv og teit. Og har ikke rørt en dråpe alkohol siden den gang. Vi er alle voksne. Hva tenker dere om dette, bare jeg som var dum og naiv? Skammer meg veldig etter denne episoden. Anonymous poster hash: 43a32...85a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Ser hun får mange negative svar. Hva tenker dere om dette: Hadde en venn og vi var rundt, date og sex. Kjent hverandre 6mnd, datet i 2. Det dabbet fort av. Jeg var ute på fest, han var der også med en kompis jeg hadde truffet tidligere.Jeg ble veldig veldig full. Gikk hjem til meg selv alene. Midt på banket det veldig på og jeg åpnet. Det var kompisen hans. Jeg slapp han inn og tenkte han var blitt låst ute. Sa han kunne vente hos meg (bor 500m unna han jeg datet) og gikk å la meg. Var veldig som sagt veldig full. Fyren var plutselig under dyna mi. Dro av meg trusa og prøvde slikke meg. Jeg sa nei. Plutselig dukket han jeg datet opp og begge prøvde seg. Jeg likte han jeg datet men ikke kompisen. Kompisen forsvant og jeg og han andre lå i senga og kysset. Plutselig var de begge i sengen min og dro av meg klærne. Jeg sa nei flere ganger og tilslutt hoppet jeg opp å sparket rundt meg. De lo og stakk. Har aldri følt meg mer naiv og teit. Og har ikke rørt en dråpe alkohol siden den gang. Vi er alle voksne. Hva tenker dere om dette, bare jeg som var dum og naiv? Skammer meg veldig etter denne episoden. Anonymous poster hash: 43a32...85a Hvorfor skammer du deg? Terskelen for å gjøre dumme ting når man drikker er lavere, men det betyr ikke at menn skal utnytte deg. Har mest gutte kompiser, og levde virkelig livet da jeg var yngre. Mye festing. Har flere ganger tenkt jeg var utrolig heldig. Var heldigvis aldri noen av kompisene mine som gikk over streken. De slo heller ring om meg om jeg var litt for beruset. Kom meg alltid trygt hjem. Anonymous poster hash: e3ea4...b00
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Jeg tenker at både du og hun andre har vært veldig uheldige med hvem dere har datet (og ikke datet også i ditt tilfelle), jeg NEKTER å tro at det er en stor andel menn som er slik. Desverre tenker jeg det er mange nok av dem som er slik at man ikke bør være alene med menn før man kjenner dem veldig godt. Hjemmedating og overnattinger bør unngåes før man stoler helt på mannen. Disse og mange andre historier lærer oss det. Men man er fullstendig uten skyld i overgrep, selv om man har trodd bedre om en mann enn han fortjener. Anonymous poster hash: 2e03f...e16
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Ser hun får mange negative svar. Hva tenker dere om dette: Hadde en venn og vi var rundt, date og sex. Kjent hverandre 6mnd, datet i 2. Det dabbet fort av. Jeg var ute på fest, han var der også med en kompis jeg hadde truffet tidligere.Jeg ble veldig veldig full. Gikk hjem til meg selv alene. Midt på banket det veldig på og jeg åpnet. Det var kompisen hans. Jeg slapp han inn og tenkte han var blitt låst ute. Sa han kunne vente hos meg (bor 500m unna han jeg datet) og gikk å la meg. Var veldig som sagt veldig full. Fyren var plutselig under dyna mi. Dro av meg trusa og prøvde slikke meg. Jeg sa nei. Plutselig dukket han jeg datet opp og begge prøvde seg. Jeg likte han jeg datet men ikke kompisen. Kompisen forsvant og jeg og han andre lå i senga og kysset. Plutselig var de begge i sengen min og dro av meg klærne. Jeg sa nei flere ganger og tilslutt hoppet jeg opp å sparket rundt meg. De lo og stakk. Har aldri følt meg mer naiv og teit. Og har ikke rørt en dråpe alkohol siden den gang. Vi er alle voksne. Hva tenker dere om dette, bare jeg som var dum og naiv? Skammer meg veldig etter denne episoden. Anonymous poster hash: 43a32...85a Hvorfor skammer du deg? Du var en venn, du mente og gjorde godt. Han, og siden han du datet, utnyttet din godhet. De såret deg, de tråkket på deg. De lo av, ikke med, deg. De rent av hånet deg. Det er de som skal skamme seg, ikke du. Du har ingenting å skamme deg for! Du har bare vært god og ment godt og vel! Det er urettferdig at det er du som er den som sitter igjen med skammen her. Anonymous poster hash: 9d6e2...1b5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Eneste som har noe å skamme seg for er menn som oppfører seg slik! Anonymous poster hash: 6249b...448
Mamma til 2 søte Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Selvfølgelig var det din skyld. Det er i allefall gjengs mening her inne. Du tok jo ikke noen forhåndsregler og du ba om å bli voldtatt. De hadde all rett som "mann" til å gjøre som de gjorde. Sånt må man regne med når man har med mannfolk å gjøre! Kjære hi! Jeg får helt vondt av deg og ingen skal måtte bli utsatt for det du ble. Håper det går bra med deg etter omstendighetene ❤ Alt sånt skulle blitt anmeldt. Det hadde gjort det lettere for de som senere blir utsatt for lignende. Men skjønner man føler det ikke er noe vits i det. Ingenting blir jo gjort...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Hverken du eller hun i den andre tråden har noe som helst å skamme dere over. Ærlig talt!!! Anonymous poster hash: 341d7...849
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Du var snill og ville hjelpe en som hadde låst seg ute midt på natten,dette var overhodet ikke din feil! Når jeg bodde midt i sentrum så møtte jeg på en som hadde mistet husnøkkelen å var helt fortvilet klokken 3 om natten. Jeg syns synd på han å lot han sove hos meg å det gikk helt fint. Selvsagt var det en risiko å ta men samtidig kunne jeg ikke bare gå fra en 18 åring midt på vinteren å la han fryse i hjel. Anonymous poster hash: c8c9d...444
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 Jeg skammer meg fordi jeg ikke var tydeligere hele veien. Jeg trodde de bare tullet. Jeg sa nei på fler måter, før jeg sa NEI. Jeg kunne bedt de dra før. Dette var en jeg kjente, stolte på og likte. Vi er i samme sirkel ift barn og jobb. Har aldri sagt dette til noen. Men drikker ikke og går ikke ut mer. Later som ingenting når jeg ser han. Later som om det aldri skjedde Anonymous poster hash: 43a32...85a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 Jeg skammer meg fordi jeg ikke var tydeligere hele veien. Jeg trodde de bare tullet. Jeg sa nei på fler måter, før jeg sa NEI. Jeg kunne bedt de dra før. Dette var en jeg kjente, stolte på og likte. Vi er i samme sirkel ift barn og jobb. Har aldri sagt dette til noen. Men drikker ikke og går ikke ut mer. Later som ingenting når jeg ser han. Later som om det aldri skjedde Anonymous poster hash: 43a32...85a Du ble forsøkt voldtatt. Anonymous poster hash: 9f5ab...99b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #11 Skrevet 19. februar 2017 Ingen av dere bør skamme dere...men din opplevelse høres verre ut. Som kvinne må man ta sine forhåndsregler. Ikke sove i samme seng med fulle menn du ikke kjenner så godt feks. Unnskylder ikke voldtekt om man gjør det...men da er det større sjanse å unngå voldtekt. Anonymous poster hash: 2d49d...6c2
Gjest Skrevet 19. februar 2017 #12 Skrevet 19. februar 2017 Innlegg moderert grunnet dobbelpost. Mod K. Taylor
the amazing spidermamma Skrevet 19. februar 2017 #13 Skrevet 19. februar 2017 Jeg tenker på at vi må lære barna våre å si tydeligere fra når noen tråkker over deres grenser. Selv om en del av oss tydeligvis har vokst opp med at 'det er bare sånn gutter er', så må vi i det minste fortelle ungene våre at når noen sier nei til en tilnærming av et eller annet slag, så respekterer du det, du kjører ikke bare på. Og ingen har lov til å ta seg til rette på din kropp, da skal du si ifra. Altfor mange damer og jenter prøver i det lengste å unngå konflikt, selv om fyren egentlig burde hatt et ballespark, ikke et unnskyldende smil. Istedenfor å si 'nei, jeg er ikke interessert ', sier vi 'nei, jeg har kjæreste'. Som om det er derfor det ikke er fritt fram for å klå. Joda, man kan selvsagt ta forholdregler til man blir blå i fjeset, men så lenge mange går rundt med den holdningen at de som ikke satt hjemme bak gardina med døra låst nærmest kan skylde seg sjøl, så har vi et godt stykke igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #14 Skrevet 19. februar 2017 Eneste som har noe å skamme seg for er menn som oppfører seg slik! Anonymous poster hash: 6249b...448 Enig! Anonymous poster hash: 01812...08c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #15 Skrevet 19. februar 2017 Ingen av dere bør skamme dere...men din opplevelse høres verre ut. Som kvinne må man ta sine forhåndsregler. Ikke sove i samme seng med fulle menn du ikke kjenner så godt feks. Unnskylder ikke voldtekt om man gjør det...men da er det større sjanse å unngå voldtekt. Anonymous poster hash: 2d49d...6c2 Herregud. Hun kjenner dem jo godt. Det er for øvrig den vanligste formen for voldtekt; kompisvoldtektene. Anonymous poster hash: 01812...08c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #16 Skrevet 20. februar 2017 Ingen av dere bør skamme dere...men din opplevelse høres verre ut. Som kvinne må man ta sine forhåndsregler. Ikke sove i samme seng med fulle menn du ikke kjenner så godt feks. Unnskylder ikke voldtekt om man gjør det...men da er det større sjanse å unngå voldtekt. Anonymous poster hash: 2d49d...6c2 Enig Anonymous poster hash: e8909...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå