Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Mannen sliter med dette, og har vel igrunn alltid gjort det. I perioder med mye sex er det litt bedre. Problemet nå er at vi sjelden har sex. 1 til 2 ganger i mnd. Fredag kom han under vorspielet. Merker jeg begynner å bli frustrert. Savner et skikkelig sexliv! Iogmed at han har mindre lyst på sex for tiden, er det liksom vanskelig å få endret på dette. Vert sammen i 14 år.. Anonymous poster hash: 43abb...838
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Dette må vel mannen ta i "egne hender"? Hadde en eks med dette problemet, han stoppet noen sekunder og holdt rundt/presset på noe for å gjenvinne kontroll, og så fortsatte. Ble ikke super sex av å drive å stoppe opp hver gang det begynte å bli bra, men fikk det i hvert fall til å bli tilfredsstillende for begge. Be mannen din trene opp utholdenheten! Nå har jeg en mann som kan holde på så lenge han vil. Savner en kjapp fem-minutter, er så tiltak å ha sex når jeg vet at vi aldri bruker mindre enn en halvtime, ofte mye lengre... Anonymous poster hash: 82a68...c88
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Dette må vel mannen ta i "egne hender"? Hadde en eks med dette problemet, han stoppet noen sekunder og holdt rundt/presset på noe for å gjenvinne kontroll, og så fortsatte. Ble ikke super sex av å drive å stoppe opp hver gang det begynte å bli bra, men fikk det i hvert fall til å bli tilfredsstillende for begge. Be mannen din trene opp utholdenheten! Nå har jeg en mann som kan holde på så lenge han vil. Savner en kjapp fem-minutter, er så tiltak å ha sex når jeg vet at vi aldri bruker mindre enn en halvtime, ofte mye lengre... Anonymous poster hash: 82a68...c88 Vi prøver å stoppe opp. Dessverre er det ikke så lett når han kommer under selve vorspielet. I helgen bare strøk og kysset jeg han rundt på kroppen. (ikke på penis) Alt for at han skal klare å holde lengst mulig. Hender han kommer mens han utfører oralsex på meg. Trenger gode råd. Anonymous poster hash: 43abb...838
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Vi prøver å stoppe opp. Dessverre er det ikke så lett når han kommer under selve vorspielet. I helgen bare strøk og kysset jeg han rundt på kroppen. (ikke på penis) Alt for at han skal klare å holde lengst mulig. Hender han kommer mens han utfører oralsex på meg. Trenger gode råd. Anonymous poster hash: 43abb...838 Dumt spm kanskje men kan han ikke fortsette etter å ha kommet? Mange menn trenger jo bare en pause så er de klar igjen. Om han kommer mens han slikker deg trenger han vel ikke akkurat å stoppe opp for det? Han kan i det minste gi deg en orgasme. Anonymous poster hash: 6bff8...2bb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Dumt spm kanskje men kan han ikke fortsette etter å ha kommet? Mange menn trenger jo bare en pause så er de klar igjen. Om han kommer mens han slikker deg trenger han vel ikke akkurat å stoppe opp for det? Han kan i det minste gi deg en orgasme. Anonymous poster hash: 6bff8...2bb Han klarer ikke fortsette etter han har kommet dessverre. Anonymous poster hash: 43abb...838
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Han trenger profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: 3113c...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå