Gå til innhold

Naboen har drept og partert et familiemedlem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen dager siden det kom frem, men jeg er helt sjokkert! Jeg tenker på det mer enn hva sunt er, dette er jo mennesker jeg har hatt en litt sosial omgang med, og jeg hadde overhodet ikke sett for meg dette!

Anonymous poster hash: a8fa9...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du!?? Hva er det du snakker om??

Anonymous poster hash: adaa9...13f

Skrevet

Wow! Er vel ganske normalt å reagere og tenke på dette. Tror jeg hadde fått totalt sjokk. 

Anonymous poster hash: ce02d...fa1
Skrevet

Er dette i nyhetene?

Anonymous poster hash: f7826...831

Skrevet

Oi, du bor i åmli?

Den drepte var sammen med ei jeg gikk i klasse med.

Helt vilt det som har skjedd!

Har familie i åmli, og de er helt sjokka de også.

Blir jo veldig nært for deg som er nabo, regner med du kjente de.

Skrevet

Godt at vedkommende ble drept først da...

Anonymous poster hash: 69afe...c2e
Skrevet

Du er jaggu meg morsom..

Anonymous poster hash: 216c0...68e

Skrevet

There's a time and a place.

Anonymous poster hash: a8134...79e

Skrevet

Ja, jeg bor i Åmli... Jeg kjente de ikke veldig godt, men pratet med dem når jeg traff dem. Er helt absurd, en ting om de hadde kranglet og dødsfallet var et tilfeldig og tragisk utfall av det, men å partere liket etterpå? Det er mer enn jeg klarer å forstå...

Skrevet

Ja, jeg bor i Åmli... Jeg kjente de ikke veldig godt, men pratet med dem når jeg traff dem. Er helt absurd, en ting om de hadde kranglet og dødsfallet var et tilfeldig og tragisk utfall av det, men å partere liket etterpå? Det er mer enn jeg klarer å forstå...

Det er helt hinsides. Skal være temmelig psyko for å partere bror/svoger, eller noen andre for den saks skyld😳

Skrevet

Helt sykt. De har jo hatt en del besøk på gården og er vel aktive på både rideleir og motorsykkeltreff også. Får frysninger.

Anonymous poster hash: 4a66e...796

Skrevet

Jeg "slet" lenge etter at en kompis av meg drepte og skjendet ei jente for ca 10 år siden. Tanken på at en som hadde sittet i min sofa noen dager før, nå hadde skåret over halsen på ei jente og gjort ting med henne etter at hun var død plaget meg i årevis. Hvem kan man stole på, liksom?

Anonymous poster hash: b888d...a9a
Skrevet

Nettopp, hvem kan man stole på? Jeg blir så delt, for det er jo horribelt det de har gjort, samtidig så har jeg så uendelig vondt av dem. Hvordan har de vel hatt det den seneste tiden? Hva skjedde? Er de egentlig gale, eller har de bare klart å rote det veldig til?

Skrevet

😱😱😱😱

Anonymous poster hash: 53a29...194

Skrevet

Du kan trøste deg med at de blir i fengsel lenge iallefall. Hadde vært værre om de var ute og sonet seg ferdig  :sjokkert:

Helt sykt ja. 

Hadde en nabo for mange år siden som drepte seg selv og sitt eget barn (1 år).........Vi kjente godt moren, det er så sykt at man blir uten ord, rett og slett...

Anonymous poster hash: 0d007...76a
Skrevet

Nettopp, hvem kan man stole på? Jeg blir så delt, for det er jo horribelt det de har gjort, samtidig så har jeg så uendelig vondt av dem. Hvordan har de vel hatt det den seneste tiden? Hva skjedde? Er de egentlig gale, eller har de bare klart å rote det veldig til?

Klart å rote det veldig til?

Om du roter det veldig til, som i å skyte broren din med et vådeskudd, eller slå han i hodet med en vase i et sinneutbrudd og han dør, da parterer du han ikke og graver han ned rundt omkring på tomten din, da blir du hysterisk, ringer politiet og tar din straff. Du sender ihvertfall ikke bursdagshilsen til han på facebook og later som du ikke vet han er død.....

Anonymous poster hash: 03c3a...91b

Skrevet

Klart å rote det veldig til? Om du roter det veldig til, som i å skyte broren din med et vådeskudd, eller slå han i hodet med en vase i et sinneutbrudd og han dør, da parterer du han ikke og graver han ned rundt omkring på tomten din, da blir du hysterisk, ringer politiet og tar din straff. Du sender ihvertfall ikke bursdagshilsen til han på facebook og later som du ikke vet han er død..... Anonymous poster hash: 03c3a...91b

Jeg vet, jeg klarer ikke helt å fatte den biten... Jeg kunne bare ikke forestille meg at disse menneskene kunne gjøre slikt, de var så hyggelige, hjelpsomme og omsorgsfulle...

Skrevet

Jeg vet, jeg klarer ikke helt å fatte den biten... Jeg kunne bare ikke forestille meg at disse menneskene kunne gjøre slikt, de var så hyggelige, hjelpsomme og omsorgsfulle...

Syns også det virket sånn, spesielt hun... ekkelt å tenke på.

Anonymous poster hash: 4a66e...796

Skrevet

Syns også det virket sånn, spesielt hun... ekkelt å tenke på. Anonymous poster hash: 4a66e...796

Kjente du dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...